یونس برهم: احداث سالن چند منظوره ورزشی در چاه ماخور بندر خمیر

هرمزبان – یونس برهم رییس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر از احداث سالن چند منظوره ورزشی در چاه ماخور بندر خمیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از خبرگزاری فارس ، یونس برهم رییس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر ضمن ابراز رضایت از عملکرد ورزشی روستای چاه ماخور اظهار کرد: چاه ماخور از جمله روستاهایی ست که هرساله در دو بخش بانوان و آقایان‌ دارای ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته است که در بیشتر برنامه ها و مسابقات هیاتهای ورزشی شهرستان حضوری فعال دارند.

وی بر اجرای چمن مصنوعی زمین فوتسال چاماخور که مدتهاست زیرسازی آن توسط دهیاری آماده شده است،  تاکید کرد و گفت: مسوولان شورای شهر در حال رایزنی هستند تا در کنار این زمین چمن، با استفاده از ظرفیت خیرین در احداث سالن ورزشی چندمنظوره با اداره ورزش و جوانان مشارکت کنند.

به گفته برهم اعتبار چمن مصنوعی زمین فوتسال چاه ماخور تخصیص یافته و در حال حاضر مراحل اداری و اجرایی آن توسط اداره کل ورزش و جوانان درحال انجام است.

بندرخمیر در 80 کیلومتری غرب شهرستان بندرعباس قرار دارد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید