خبر فوری
برگزاری دومین جلسه شورای مهارت شهرستان بندر خمیر

برگزاری دومین جلسه شورای مهارت شهرستان بندر خمیر

هرمزبان – دومین جلسه شورای مهارت شهرستان بندر خمیر به ریاست فرماندار بندر خمیر با حضور رضا علی زاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان ، اعضای شورای شهر ،شهردار و نماینده مرکز آموزش فنی و حرفه ای در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان ؛ دومین جلسه شورای مهارت شهرستان بندر خمیر به ریاست فرماندار بندر خمیر،حضور رضا علی زاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان ، اعضای شورای شهر، شهردار و نماینده مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

میرهاشم خواستارفرماندار شهرستان بندر خمیر با اشاره به اهمیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای در بندرخمیر گفت: آموزش فنی و حرفه ای یکی از مراکز مهم آموزشی بشمار می رود که با توانمند کردن و ایجاد مهارت در افراد، زمینه اشتغال آنان را در جامعه را فراهم می سازد بنابراین توسعه این مرکز برای مردم و مسئولین شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه با تاکید بر احداث ساختمان آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان خاطر نشان کرد:همه ظرفیت های موجود در شهرستان جهت تسریع در احداث ساختمان فنی و حرفه ای بندرخمیر با این مرکز همکاری خواهند کرد.

در ادامه جلسه رضا علی زاده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان ، موضوع تأمین مکان مناسب برای ادامه فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندر خمیر با همکاری فرماندار و مقامات شهرستانی مطالبه نمود . فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر قول همکاری لازم در خصوص در اختیار قرار دادن مکان مناسب در آینده نزدیک را دادند.

علی زاده بیان داشت : در حال حاضر سند زمین جهت احداث مرکز فنی و حرفه ای به مساحت تقریبی ۷ هزار مترمربع در بندرخمیر اخذ شده و بطور جدی در حال رایزنی جهت جذب اعتبارات دولتی و اجرای فاز عملیاتی آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به منابع محدود اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان ، مشارکت و همکاری خیرین کمک زیادی به تسریع در اجرای این پروژه خواهد داشت.

مدیر کل فنی و حرفه ای در ادامه افزود : به دنبال تشکیل مجمع خیرین مهارتی هستیم و از خیرین شهرستان دعوت می شود جهت عضویت در تشکیل این مجمع خیرین مهارتی با این اداره کل همکاری نمایند.

علی زاده بیان داشت :خیرین می توانند با توجه به ظرفیت ها منطقه طرح های خود را در قالب تعاونی در مراکز آموزش و فنی و حرفه ای سطح استان به صورت تولید و آموزش فعالیت نمایند و با آموزش به افراد بومی محصولات خود را تولید و به فروش برسانند.

در پایان این جلسه محمد نور ساحلی زادگان رئیس شورای اسلامی بندر خمیر بیان کرد: یک گروه خیر شناسایی شده و آماده همکاری در ساخت مرکز می باشند نباید فرصت از دست برود و اداره کل فنی و حرفه ای باید ابتدا مقدمات اولیه را با اعتبارات دولتی انجام بدهد، شهردار اعلام امادگی نمود تا در صدور پروانه ساخت همکاری لازم را انجام بدهد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید