خبر فوری

ناصر رجبی : برقراری مجدد مسیر پروازی قشم- شیراز با هدف افزایش رفاه گردشگران

هرمزبان – ناصر رجبی مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم گفت: با توجه به افزایش سفرها و درخواست هموطنان، مسیر پرازی قشم- شیراز و بالعکس دوباره راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر رجبی با اعلام این خبر گفت: پروازهای مسیر قشم به شیراز و بالعکس از یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برقرار خواه بود.

وی ادامه داد: نخستین پرواز یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه توسط شرکت هواپیمایی فلای پرشیا انجام خواهد شد و گردشگران و قشموندان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی و سایت ها بلیط تهیه کنند.
رجبی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تردد گردشگران پروازها در مسیر تهران و اصفهان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم یادآور شد: همچنین پیگیری برقرار مسیر پروازی از سایر مراکز استان ها به جزیره زیبای قشم هستیم و نتایج آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید