خبر فوری

مهراب افغانزهی : برخورد خودروی سواری با شتر و آمبولانس در جاسک پنج مصدوم بر جا گذاشت

هرمزبان – مهراب افغانزهی رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان جاسک با اشاره به برخورد خودروی سواری با شتر و آمبولانس گفت: پنج مصدوم این حادثه راهی بیمارستان شدند.

 

مهراب افغانزهی ظهر پنجشنبه (سیزدهم مهرماه) در جمع خبرنگاران افزود: در این حادثه بعد از تصادف خودروی سواری با شتر، خودرو از مسیر منحرف و با یک آمبولانس برخورد کرده و آمبولانس نیز دچار آسیب شد.

به گفته وی، مصدومان خودرو ۴۰۵ به بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک انتقال داده شدند که حال عمومی آنها خوبی است.

رییس اورژانس و فوریت‌های پزشکی جاسک تصریح کرد: در این حادثه تنها آمبولانس شهر لیردف آسیب دید که قابل استفاده نیست.

افغانزهی، بیشترین تصادفات در این شهرستان را مربوط به تصادف با شتر اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ تصادف با ۲۸ مصدوم در این شهرستان ثبت شده و در۱۰ سال گذشته ۲۳۷ تصادف با ۴۸ فوتی و ۴۲۹ مصدوم در این شهرستان رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازایسنا؛ جاسک در فاصله ۳۳۲ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده و بخش لیردف آن نیز در فاصله ۱۱۷ کیلومتری شرق جاسک واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید