خبر فوری

رئیس کل دادگستری هرمزگان: پخش فرآورده‌های نفتی تمام نازل‌های سوخت را تعمیر کند

هرمزبان –رئیس کل دادگستری هرمزگان به تشکیل پرونده برای جایگاه داران متخلف تا تذکر ترک فعل به مدیران مربوطه پرداخت.

مجتبی قهرمانی در حاشیه بازدید از چند جایگاه عرضه سوخت و ضمن صدور دستورات ویژه به منظور تسریع در روند خدمت رسانی و جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها، اظهار کرد: تذکرات جدی برای مدیریت این موضوع به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی داده شد و این شرکت موظف است به سرعت نسبت به تزریق سوخت کافی، تعمیر همه نازل ها و نصب فلومتر در تمامی جایگاه های استان هرمزگان اقدام کند.

قهرمانی ضمن تأکید بر لزوم تأمین به موقع سوخت شهروندان تصریح کرد: ایجاد وقفه در ارائه خدمت از سوی جایگاه داران و یا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و هرگونه قصور یا ترک فعل در حوزه تأمین سوخت و قاچاق سوخت، به تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین و برخورد قانونی با آنها منجر خواهد شد.

وی در ادامه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مأموریت داد تا با ورود به این موضوع از باب حقوق عامه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را ملزم کنند که ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوطه و انجام کار کارشناسی دقیق به سرعت نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین وضعیت جایگاه‌ها را به دلیل اینکه مأمنی برای قاچاق سوخت شده اند و برای مردم ایجاد زحمت و دردسر می‌کنند، غیرقابل قبول عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید