مجید چگنی : گازرسانی در هرمزگان از میانگین کشوری پایین تر است

هرمزبان – مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی در هرمزگان از میانگین کشوری پایین تر است.

مجید چگنی امروز (سیزدهم مهرماه) در دیدار با استاندار هرمزگان، ‌اظهار کرد: در دو ساله‌ دولت سیزدهم اقدامات بسیاری در حوزه گازرسانی هرمزگان انجام‌ شده است و در تلاش هستیم تا وعده‌های رئیس جمهور را عملیاتی کنیم.

وی افزود: در بحث‌های توسعه‌ای، چندین هزار روستا، چندین هزار صنعت و چند ده شهر، طی دو سال گذشته گازرسانی شده است و در حال حاضر 33 هزار میلیارد تومان پروژه گازرسانی فعال در سطح کشور داریم که عمدتا در مناطق محروم قرار گرفته‌اند.

چگنی تصریح‌کرد: در حال حاضر برای گازرسانی به سیستان و بلوچستان 8 استان دیگر را مامور کرده‌ایم و برای تسریع در گازرسانی هرمزگان نیز استان‌های بوشهر و کردستان را پای کار آورده‌ایم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عنوان کرد: هم اکنون ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه جاری در استان هرمزگان در حال انجام است و حدود ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان طرح جدید نیز در نظر گرفته‌ایم که اگر مجلس در بودجه همراهی کند اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به حساسیت کار شرکت ملی گاز ایران، گفت: از استاندار هرمزگان انتظار داریم هر جا که فرصتی پیش می‌آید از شرکت گاز دفاع کند تا ما با چالش‌های کمتری مخصوصا در حوزه بودجه‌ای بتوانیم توسعه خدمات گازی را دنبال کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید