خبر فوری

امیر دریادار حمزه علی کاویانی: با همدلی و وحدت بر نظام سلطه غلبه خواهیم کرد

هرمزبان –جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با ذکر این نکته که با همدلی و وحدت بر نظام سلطه غلبه خواهیم کرد، گفت: حقاً در این مدت تلاش‌های زیادی در نیروی دریایی در حوزه قرآن کریم و مباحث فرهنگی صورت گرفته است.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی ظهر امروز (سیزدهم مهرماه) در آئین اختتامیه رزمایش قرآنی وحدت نداجا در منطقه یکم امامت بندرعباس، اظهار کرد: هنر امام خمینی(ره) این بود که قرآن را با اندیشه جوانان پیوند زد و در برابر نظام سلطه ایستاد.

وی با بیان اینکه اهانت به قرآن کریم در نظام سلطه نشانگر قدرت قرآن است، اظهار کرد: امام خمینی (ره)، انقلاب را با قرآن آغاز کرد و علیرغم میل دشمنان در انقلاب پیروز شد و در جنگ نیز به مدد قرآن، ما را به پیروزی رساند.

امیر دریادار کاویانی خاطرنشان کرد: ما با دستان خالی در جنگ، بر نظام سلطه پیروز شدیم و این اوج قدرت قرآن کریم بود. ما در جنگ با معنویت، تمسک به قرآن کریم و توسل به ائمه علیهم السلام پیروز شدیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن جماران با پیام قرآنی و با یاد خدای تعالی علیرغم میل دشمنان، به دریا رفت. قرآن کریم پاسخگوی همه هجمه ها است و امروز پیاده روی با شکوه اربعین، تجلی قدرت قرآن ‌و زبان مشترک ما مسلمانان با قرآن است.

وی افزود: ما با همدلی و وحدت‌ بر نظام سلطه غلبه خواهیم کرد و حقیقتا در این مدت تلاش‌های زیادی در نیروی دریایی در حوزه قرآن کریم و مباحث فرهنگی صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید