خبر فوری

افزایش تعداد پایگاه‌های امداد و نجات هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه هرمزگان از استان‌های حادثه ‌خیز به شمار می‌رود، اظهار داشت: 14 جزیره و صدها کیلومتر ساحل و مرز در هرمزگان وجود دارد که در این میان شرایط خاصی بر این استان به‌ویژه در زمان‌های بحرانی می‌‌تواند حاکم باشد.

وی ادامه داد: با رایزنی‌‌های صورت گرفته از طرف استان و با مساعدت هلال احمر کشور بالگرد امداد و نجات در هرمزگان مستقر شد و به‌زودی یک بالگرد اختصاصی نیز به استان منتقل می‌‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: بخشی از کار احداث آشیانه بالگرد امداد و نجات نیز در استان آغاز شده و این طرح نیز به‌زودی عملیاتی و اجرایی می‌شود.

جادری با بیان اینکه هلال احمر هرمزگان در دولت یازدهم متحول شده است، بیان داشت: اقدامات خوبی توسط هلال احمر در هرمزگان صورت گرفته و تعداد پایگاه‌های امداد و نجات استان از سه پایگاه به 19 پایگاه افزایش یافته است.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان هلال احمر در هرمزگان، تصریح کرد: از جمعیت هلال احمر کشور انتظار می‌‌رود که در ساخت و اتمام این بیمارستان مساعدت لازم را  داشته باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید