خبر فوری

گزینش 376 پرونده با یک هزار و 126 محل تحقیق در قشم

بهرام پوراشرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم گزینش نیروی انسانی کارآمد را امری خطیر و مهم در هر دستگاهی عنوان کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال 1395 تاکنون بیش از 376 پرونده در آموزش و پرورش قشم، مورد گزینش قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع، یک هزار و 126 محل تحقیق انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: برای شناخت و کسب اطلاعات کاملتر در راستای جذب نیروی کارآمد، در هرپرونده سه تحقیق از محل‌های مختلفی از جمله محل تحصیل، کار و سکونت صورت می‌گیرد که نشانگر گستردگی کار در این حوزه را نشان می‌دهد.

پوراشرف ادامه داد: بیشترین پرونده گزینشی مربوط به معلمان حق‌التدریس مدارس غیر دولتی است که بیش از 250 پرونده را تشکیل می‌دهد. حق‌التدریس معلمان مدارس دولتی، سرباز معلمان، پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان، تغییر رسمی قطعی، تغییر سمت پرورشی و تغیرات رسمی آزمایشی از دیگر پرونده‌های گزینش شده را تشکیل می‌دهند.

این مسؤول از مهمترین وظایف مدیریت منابع انسانی را جذب و به کارگیری افرادی دانست و اضافه کرد: فرآیند گزینش بر اساس خط‌مشی دستگاه تعلیم و تربیت به نحوی صورت می‌گیرد که بهترین بازدهی را در مجموعه کاری به‌دنبال داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش قشم ضمن تقدیر از مسؤول گزینش این ناحیه آموزشی، تصریح کرد: آموزش و پرورش خود عامل مهم در تأمین نیروی انسانی کارآمد برای جامعه به شمار می‌آید، لذا برای تربیت نیروی انسانی کارآمد، خلاق و خوشفکر نیازمند داشتن ابزار قوی به نام معلم است.

به گفته وی، انتخاب و گزینش معلمان که منبع تربیت نیروی انسانی ماهر در جامعه محسوب می‌شوند بر عهده حوزه گزینش آموزش و پرورش است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید