خبر فوری

بایگانی ماهانه: آوریل 2022

روزنامه کیهان/ روز قدس متفاوت در راه است

روزنامه کیهان/ روز قدس متفاوت در راه است

هرمزبان –  در آستانه روز جهانی قدس، جنبش نجباء تصاویر ویدئویی را منتشر کرده که در آن تمام اعضای مقاومت از ایران و حزب‌الله لبنان گرفته تا یمن و فلسطین با توانایی‌ها و امکانات قدرتمندی که دارند حمله بزرگ برای پایان دادن به اشغال فلسطین را انجام می‌دهند. این حرکت در کنار جشن «منبر قدس» که رهبران مقاومت به صورت …

ادامه خبر »

امیرعبداللهیان انتصاب وزیر امور خارجه جدید پاکستان را به وی تبریک گفت

هرمزبان – امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با آقای بلاول بوتو زرداری، انتصاب وی به سمت وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی‌پاکستان را تبریک‌ گفت.

ادامه خبر »

علی رضایی: شاعران با قلم و کلام خود حافظ زبان و فرهنگ کرانه های خلیج فارس باشند

علی رضایی: شاعران با قلم و کلام خود حافظ زبان و فرهنگ کرانه های خلیج فارس باشند

هرمزبان – علی رضایی محقق و پژوهشگر حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان گفت: مردم کرانه‌های خلیج فارس با کلام، لهجه، ترانه‌ها و لالایی‌های خود حافظ زبان و فرهنگ این پهنه آبی هستند شاعران نیز با قلم و کلام خود حافظ این واژه‌های گرانبها باشند.

ادامه خبر »

آمریکا و روسیه زندانی تبادل کردند

هرمزبان – وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، مسکو یک شهروند آمریکایی را که در حال گذراندن دوران محکومیت خود در روسیه بود با خلبان روس که دوران محکومیت طولانی خود در آمریکا را می‌گذراند، مبادله کرد.

ادامه خبر »

علی‌رضا محمدی کرجی‌ران : ده کشتی حامل کالای اساسی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو گرفتند

هرمزبان – مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ فروند کشتی حامل انواع کالای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو گرفتند که از این تعداد شش کشتی شامل محصول استراتژیک گندم است.

ادامه خبر »

یادداشت/ محمد صرفی: بایدن اگر یک جو داشته باشد باید به جنگ یمن پایان بخشد

هرمزبان – واشنگتن نمی‌تواند از سویی در اوکراین ژست بشردوستی به خود بگیرد و از سوی دیگر دستش تا مفرغ به خون مردم یمن آغشته باشد.

ادامه خبر »

دیدار مهدی دوستی استاندار هرمزگان با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران

هرمزبان – استاندار هرمزگان با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران دیدار و در نهایت نیز تاسیس آکادمی این باشگاه پرهوادار و با سابقه در بندرعباس به تصویب رسید.

ادامه خبر »

امیر کیومرث حیدری: یگان‌های نیروی زمینی ارتش همیشه پویا بالنده و بازدارنده هستند

هرمزبان – فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یگان‌های این نیرو همیشه پویا، بالنده و بازدارنده هستند، گفت: آمادگی بی‌نظیر نیروهای مسلح، حکایت از روحیه و انگیزه مضاعف آنها در این مسیر دارد.

ادامه خبر »

بخش فارسی وبسایت بی‌بی‌سی انگلیس هدف اصلی طراحان این عملیات روانی را بر ملا کرد

هرمزبان – آدرس دروغین رسانه رسمی وزارت خارجه و سرویس جاسوسی انگلیس درباره عاملان جنجال اخیر علیه قالیباف، هدف اصلی طراحان این عملیات روانی را بر ملا کرد.

ادامه خبر »

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان : آغاز فاز سوم مرمت بافت تاریخی بندرلافت

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان : آغاز فاز سوم مرمت بافت تاریخی بندرلافت

هرمزبان – سهراب بناوند مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، از آغاز فاز سوم مرمت بافت تاریخی لافت خبر داد.

ادامه خبر »

پروتکل‌ جدید بهداشتی کرونا ویژه مدارس استثنایی ابلاغ شد

هرمزبان – پروتکل‌های جدید بهداشتی کرونا ویژه مدارس استثنایی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین و امروز، دوشنبه، پنجم اردیبهشت ماه از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

ادامه خبر »

یادداشت / عباس سلیمی نمین: تبعات عوام گرایی در سیاست

وقتی فرصت‌طلبی با تحریک احساسات عامه جای نقد عالمانه عملکردها از یک سو، و ارائه طریق برای حل مسائل از دیگر سو را بگیرد، حاصلی جز تقویت عوام گرایی در پی نخواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، عباس سلیمی نمین در یادداشتی نوشت: سهل‌طلبی در عرصه رقابت‌های سیاسی پدیده‌ دیرپا و نامطلوبی است که تبعات آن به سیاست‌ورزی …

ادامه خبر »

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: کادر پروازی نمی تواند تحولی در هرمزگان به وجود آورد

هرمزبان – با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه هرمزگان برگزار و از زحمات دکتر علی اکبر شیخی تقدیر و حکم ریاست دکتر محمد صادقی اهدا شد.

ادامه خبر »

سعید عبدلی زاده : راهیابی سه اثر از حوزه هنری هرمزگان در جشنواره فیلم اردیبهشت

سعید عبدلی زاده : راهیابی سه اثر از حوزه هنری هرمزگان در جشنواره فیلم اردیبهشت

هرمزبان – سعید عبدلی زاده رییس حوزه هنری هرمزگان از راهیابی سه اثر از حوزه هنری هرمزگان در جمع آثار جشنواره فیلم اردیبهشت قرار خبر داد.

ادامه خبر »

یوسف نوری: بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان تغییر کرد

هرمزبان –  یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان گفت: تغییراتی در این بخشنامه ایجاد شده است تا مناطق کم برخوردار از معلم خالی نشود.

ادامه خبر »