خبر فوری

بایگانی ماهانه: ژوئن 2018

پیمانه پُرپول و حراج انسانیت پشت چراغ قرمز!

هرمزبان: پدیده تکدی‌گری علاوه بر نازیبا کردن چهره شهر سبب از بین رفتن حرمت و کرامت انسان‌ها، ایجاد آلودگی‌های بهداشتی و حتی نابسامانی‌ها و آسیب‌هایی می‌شود که کسی را یارای مقابله با این حوادث در جامعه‌ای که تجلی عدالت و امید محسوب می‌شود، نیست.

ادامه خبر »

حفاظت از جمعیت و زیرساخت‌ها ماموریت همه نهادهاست و ربطی به جنا‌ح‌های سیاسی ندارد

هرمزبان:رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: حفاظت از جمعیت و زیرساخت‌های کشور ماموریت اساسی همه نهادهاست که ربطی به جنا‌ح‌های سیاسی و مخالف و موافق ندارد.

ادامه خبر »

دانلود نقشه گرگان با تمامی مشخصات به همراه فایل پی دی اف

هرمزبان:نقشه گرگان را با تمامی جزئیات از سایت باشگاه خبرنگاران جوان دانلود نمایید. با تهیه نقشه گرگان می توانید به راحتی به مکان های دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

ادامه خبر »

نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان با مدیریت ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان با هدف گسترش همکاری طرفین برگزار شد

هرمزبان:در چهارمین نشست کمیته فناوری اطلاعات که با حضور دکتر عسکری زاده مدیریت ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ،مهندس اسما کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و کارشناسان خبریه این حوزه در بخش آموزشگاههای آزاد و اداره کل برگزار شد ؛ مسائل و مشکلات زیرساخت ها و امنیت شبکه و حوزه مخابراتی بررسی شد.

ادامه خبر »

آخرین وضعیت احکام دانشجویان حاضر در اغتشاشات دی از زبان دادستان تهران

هرمزبان:دادستان تهران گفت: وزارت علوم هنوز اسامی دانشجویان مرتبط با حوادث دی ۹۶ را اعلام نکرده، اما دادستانی ۵ نفر از آنها را شناسایی کرده است.

ادامه خبر »

فرجام نافرجام لبیک دولت به صدای زلزله و قشر کم‌توان/ زمین‌گیری زندگی در بافت فرسوده کردستان

هرمزبان:بیش از نیمی از جمعیت یک میلیون و 600 هزار نفری کردستان، سرپناه ایمن ندارند و این زنگ خطری برای بروز حوادث طبیعی و حتی غیرطبیعی مانند آتش‌سوزی است.

ادامه خبر »

روایتی از قتل ۱۷۰۰۰ ایرانی توسط منافقین و سرویس‌دهی به دولت‌های غربی

هرمزبان:از ابتدای انقلاب ۱۷ هزار نفر از مردم ایران بر اثر حوادث تروریستی جان خود را از دست داده‌اند. خون ۱۲ هزار نفر از این تعداد به دست عوامل گروهک تروریستی منافقین بر زمین ریخته شده است.

ادامه خبر »

بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان رودان در جلسه شورای اسلامی شهر با مدیریت شبکه بهداشت و درمان رودان

هرمزبان:جلسه شورای اسلامی شهرستان رودان با مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان پیرامون مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی و راهکارهای بهبود خدمت رسانی و ارتقاء سلامت در این شهر تشکیل شد.

ادامه خبر »

دولت آبادی: وزارت علوم هنوز رسماً اسامی دانشجویان محکوم را نداده است/برخی مربوط به گروه‌های خارج از کشور هستند

هرمزبان:دادستان عمومی و انقلاب تهران می گوید وزارت علوم هنوز اسامی دانشجویانی که در ارتباط با حوادث دی 96 محکوم شدند را نداده است اما دادستانی 5 نفر از آنها را شناسایی کرده و توصیه می کند بجای فضاسازی به حکم شان اعتراض کنند.

ادامه خبر »

اجرای طرح های رفع تنش آبی در شهرهای بحرانی و در آستانه بحران

هرمزبان:مهمترین طرح های تنش آبی در شهرهای بندرعباس، جناح و بستک، رویدر و تخت و قلعه قاضی بوده که درمجموع با اعتبار 250 هزار میلیون ریال در حال اجراست.

ادامه خبر »

ظرفیت های برون سازمانی را برای رفع کمبودهای آموزش وپرورش بکار می گیریم/شدت ها با تدبیر مدیریتی رفع می شوند

هرمزبان:رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با تاکید برمدیریت مدبرانه برای رفع شدت های موجود گفت:ظرفیت های برون سازمانی را برای رفع کمبودهای آموزش وپرورش بکار می گیریم.

ادامه خبر »