خبر فوری

بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان رودان در جلسه شورای اسلامی شهر با مدیریت شبکه بهداشت و درمان رودان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر سید طاهر حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان با ارائه گزارشی ضمن بیان اهمیت سلامت، به ویژه در بخش بهداشت و پیشگیری در ارتقاء سلامت جامعه و نقش جایگاه مشارکت مردم و شوراها در تحقق آن، به سطوح ارائه خدمات در سیستم شبکه بهداشت و درمان اشاره نمود و گزارش کاملی از وضعیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی و آمار خدمت رسانی و شاخص های بهداشتی و سلامت شهرستان را ارائه داد و خواستار توجه و مساعدت و حمایت بیشتر شورا به بخش بهداشت و پیشگیری شد.

در ادامه، رئیس و اعضاء شورای اسلامی به بیان مشکلات و خواسته های مردم در حوزه سلامت پرداختند و در خصوص راهکارهای دفع موانع و مشکلات و همچنین برنامه ها و اولویت ها ی بهبود خدمات رسانی و ارتقاء سلامت مردم بحث و گفت و گو شد و قول مساعدت جهت همکاری و واگذاری رایگان زمین در دو منطقه از شهر را جهت ساخت مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه سلامت دادند.

شایان ذکر است؛ این جلسه با حضور دکتر سیدطاهر حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان، مسئول ستاد گسترش و روابط عمومی شبکه  و رئیس و اعضاء شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *