خبر فوری

برگزاری آزمون سطح بندی مداحان در سیریک

برگزاری آزمون سطح بندی مداحان در سیریکبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حجت الاسلام جعفری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سیریک گفت: آزمون سطح بندی مداحان در سیریک در اواخر تیر ماه برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون ویژه مداحانی است که اطلاعات آن هادرسامانه طوبی ثبت شده و دارای کد مداحی  هستند .

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سیریک گفت: مداحان هیات های مختلف که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه نشده اند باید در اسرع وقت در سامانه طوبی ثبت نام کنند.
حجت الاسلام جعفری افزود: روخوانی و روان خوانی قرآن ،آشنایی با احکام به ویژه احکام مراسم و مناسبت ها،آشنایی با تاریخ اسلام بویژه تاریخ عاشورا ،آشنایی با اصول و فروع دین،صحیح خوانی ادعیه (توسل،فرج، کمیل،ندبه )و صحیح خوانی زیارات(عاشورا،امین الله و جامعه کبیره) از جمله منابع و سرفصل های امتحانی هستند.
وی گفت: آزمون سطح بندی مداحان روز چهارشنبه20 تیرماه با حضور داوران استانی در حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج ) پالور برگزارمی شود.

۵۲ مداح شهرستان سیریک تاکنون در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند ودارای کد مداحی هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید