خبر فوری
هرمزبان - جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبرداد.

برخورد قاطع پلیس با عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سردار عباسعلی بهدانی فرد پیش ازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: درپی انتشار ویروس کرونا در سطح کشور، علیرغم تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان و نیروهای مسلح در راستای کنترل ومقابله با شیوع ویروس این بیمار مهلک، شاهد انتشار برخی اخبار کذب در خصوص کمبود اقلام درمانی، نحوه رسیدگی به مبتلایان و وضعیت نامناسب بهداشتی در مراکز درمانی واماکن حساس در بسترفضای مجازی بوده‌ایم.

وی افزود: درابتدای سال جاری کلیپی از کمبود اقلام بهداشتی در پایانه باربری شهرستان بندرعباس توسط احدی از رانندگان حمل ونقل جاده‌ای ضبط ودر برخی از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ماهواره‌ای معاند از جمله ایران اینترنشنال منتشر شد که با توجه به اهمیت موضوع که منجر به تشویش اذهان عمومی وسوء استفاده معاندین، افراد ضد نظام وسلطنت طلب گردیده بود شناسایی ودستگیری این متهم در دستور کار مأمورین پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار داشت: با رصد و کنترل فضای سایبری و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی عامل انتشار این کلیپ شناسایی و با هماهنگی با مراجع قضائی متهم به هویت م. ح در محل پایانه بار بندرعباس دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی وانقلاب بندرعباس معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم رایانه‌ای مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا بخش گزارش‌های مردمی و شماره تلفن ۰۷۶۲۱۸۲۵۹۶۴ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید