خبر فوری

گوناگون

زودکپی، همراهی مطمئن برای دانشجویان و اساتید

مجموعه زودکپی با سابقه‌ای درخشان در ارائه خدمات چاپ و تکثیر، به عنوان یکی از مراجع تخصصی چاپ جزوه در بین دانشجویان و اساتید شناخته شده است. در این رپورتاژ، به بررسی مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد چاپ جزوه در زودکپی می‌پردازیم و جزئیات مربوط به فرآیند سفارش، قیمت‌ها و خدمات جانبی را شرح خواهیم داد.

ادامه خبر »

سلیمان قویدل: کمبود تجهیزات آتشنشانی باز هم در باسعیدو خسارت به بار آورد

هرمزبان – دهیار روستای باسعیدو از آتش‌سوزی یک واحد صنفی در این روستا خبر داد. منابع محلی علت گسترش آتش سوزی را کمبود تجهیزات آتش نشانی عنوان کرد.

ادامه خبر »

اختلال پیام رسان ایتا به دلیل بروز اشکال فنی در مرکز داده

پیام رسان ایتا

هرمزبان – چند ساعتی است که پیام رسان ایتا دچار اختلال شده و از دسترس کاربران خارج شده است، ساعت 20:30 اطلاعیه ای در این خصوص در سایت این پیام رسان منتشر شد.

ادامه خبر »

واکنش کاربران ویراستی به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین

هرمزبان – سرویس فضای مجازی و شبکه های اجتماعی – واکنش کاربران ویراستی به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را می توانید در ادامه مطالعه کنید.

ادامه خبر »

مهراب افغانزهی : برخورد خودروی سواری با شتر و آمبولانس در جاسک پنج مصدوم بر جا گذاشت

هرمزبان – مهراب افغانزهی رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان جاسک با اشاره به برخورد خودروی سواری با شتر و آمبولانس گفت: پنج مصدوم این حادثه راهی بیمارستان شدند.

ادامه خبر »

راهنمای کار با هوش مصنوعی گوگل (بارد) / آشپزی به سبک هوش مصنوعی

راهنمای کار با هوش مصنوعی گوگل (بارد) / آشپزی به سبک هوش مصنوعی

هرمزبان – “راهنمای کار با هوش مصنوعی گوگل (بارد)” به قلم مهدی کمالی که در شماره اول ماهنامه عاشقان ایران منتشر شده است را می توانید در ادامه مطالعه کنید.

ادامه خبر »

محمد امین لیاقت: آتش‌سوزی در اسکله صیادی پشت‌شهر بندرعباس مهار شد

هرمزبان – محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مهار آتش‌سوزی در اسکله صیادی پشت شهر خبر داد.

ادامه خبر »

دکتر ابوالفضل باقری‌فرد: حدود ۳ هزار نفر عضو بورد در رشته‌های مختلف در وزارت بهداشت حضور دارند

هرمزبان – دکتر ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت: حدود ۳ هزار نفر عضو بورد در رشته‌های مختلف در وزارت بهداشت حضور دارند.

ادامه خبر »

استاد دانشگاه خوارزمی تهران: گرمایش جهانی در سال‌های آینده تشدید می‌شود

هرمزبان – استاد دانشگاه خوارزمی تهران با بیان اینکه گرمایش جهانی یک واقعیت اجتناب ناپذیر است و سال به سال شدیدتر خواهد شد،گفت: لازم است برای مقابله با پدیده گرمایش جهانی مصرف سوخت‌های فسیلی حداقل شود.

ادامه خبر »

سرهنگ احسان بهمنی: دستگیری کسی که در اینستاگرام برای پدرش ایجاد مزاحمت می کرد

پلیس فتا

هرمزبان –رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی فردی که درشبکه اجتماعی اینستاگرام برای پدرش ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

ادامه خبر »