جهاد دانشگاهی آماده تقویت تعاملات با دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان است

هرمزبان –رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی آماده تقویت تعاملات با دانشگاه علوم پزشکی است.

احمد زاهری نهم مهرماه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن معرفی بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی استان هرمزگان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با وجود دارا بودن بخش‌های تحقیقاتی، افکارسنجی و آموزشی کوتاه مدت و خبرگزاری، آماده تقویت و گسترش تعاملات با تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با اشاره به تاسیس و راه‌اندازی دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب استان هرمزگان، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در زمینه‌هایی نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی، جلسات هم‌اندیشی و همایش‌های علمی است و سعی خواهد کرد با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی خود اقدام به تولید محتوا در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کند.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان فصل جدید از تعاملات با جهاد دانشگاهی را رقم خواهد زد

غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان نیز در این نشست، با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم جهاد دانشگاهی در تحقق توسعه پایدار هرمزگان، گفت: فعالیت‌های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی هرمزگان رشد و ارتقای علمی استان را در پی دارد به همین جهت دانشگاه علوم پزشکی سعی خواهد کرد فصل جدید از تعاملات با جهاد دانشگاهی را رقم بزند.

وی با اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی در بخش‌های تخصصی، تصریح کرد: مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند در موضوعات امنیت و سلامت مواد غذایی، آلودگی هوا، علل شایع بودن انواع سرطان و …. با جهاد دانشگاهی همکاری مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید