خبر فوری

کالاهای متروکه استان هرمزگان تعیین تکلیف شد

هرمزبان – مهدی دوستی استاندار هرمزگان از تعیین تکلیف کالاهای متروکه استان هرمزگان خبر داد.

مهدی دوستی در جلسه تعیین تکلیف کالاهای متروکه استان هرمزگان، اظهار کرد: با توجه به موضوع تعیین تکلیف کالاهای متروکه استان هرمزگان این جلسه برگزار و مواردی در جهت تعیین تکلیف مسائل مصوب شد.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد لیست اموال تملیکی به شخص استاندار تحویل و استاندار نیز این لیست را به سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک تحویل دهد تا بنادر ضمن آماده سازی جهت خروج کانتینرهای مذکور برنامه زمانبندی و تعداد تریلر مورد نیاز را به اینجانب اعلام کند.

استاندار هرمزگان گفت: همچنین گمرک هرمزگان موظف شد در کمترین زمان نسبت به برداشتن تمام موانع خروج اقدام کند و بلافاصله پس از تحویل لیست از بنادر در کمترین زمان تعداد تریلر مورد نیاز جهت جابحایی را به سازمان راهداری اعلام و راهداری همان روز تریلر مورد نیاز را تامین کند.

وی تصریح کرد: مقرر شد محدودیت زمانی بارگیری کانتینر جهت بارگیری حذف و اولویت مربوط به کانتینرهای فوق الذکر باشد همچنین مصوب شد تا روز شنبه مابقی لیست کانتینرهای اموال تملیکی تا پایان سال ۱۴۰۰ تحویل استاندار شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد: طبق مصوبات این جلسه محوطه ۳ هکتاری جنب میدان شهید باهنر جهت انتقال کالاهای بندر شهید باهنر و محوطه ۶ هکتاری ابتدای شهرک مسکونی شهید رجایی جهت انتقال کانتینرهای بندر شهید رجایی در اختیار اموال تملیکی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید