خبر فوری

حجت‌الاسلام رضایی : رمز پیروزی ایران در دفاع مقدس، حاکمیت اسلامی بود

هرمزبان –حجت‌الاسلام رضایی مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: رمز پیروزی ایران در دفاع مقدس، حاکمیت اسلامی بود.

 

حجت‌الاسلام رضایی در اجتماع جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی در بندرعباس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و میلاد رسول اکرم(ص) از هفته دفاع مقدس بعنوان ایام الله یاد و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس برکات فراوانی را برای کشور ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: شهدا و ایثارگران و جانبازان به قضا و قدر الهی صبوری کردند لذا نامشان جاودانه ماند، همه انسانها مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرند، بنابراین اگر در برابر آزمایشات الهی توانمندی‌های خدادادی خود را نشان دادند و سربلند بیرون آمدند نامشان در تاریخ به یادگار می‌ماند.

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، نام مردم ایران با افتخار در تاریخ ثبت شد چراکه بلوک شرق و غرب به کمک صدام حسین آمدند و از او حمایت کردند تا جنگ تحمیلی را بر علیه کشور ایران آغاز کند، به زعم باطل خودشان، ایران تازه انقلاب کرده و نیروهای نظامی و ارتش سامان ندارد و سپاه پاسداران نیز تازه تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی ادامه داد:  از طرف دیگر اگر به ایران حمله شود مدافعی در جهان ندارد، این چند زمینه را فراهم دیدند و به کشور ما حمله کردند اما ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران با مقاومت، تمام نقشه‌های شوم استکبار جهانی را نقش برآب کردند.

وی تصریح کرد: مردم ایران در جنگ تحمیلی با دست خالی می‌جنگیدند و امکانات و اسلحه لازم در اختیار نداشتند، البته خیانت‌هایی در همان اوایل جنگ به کشور ایران صورت گرفت اما رمز پیروزی و موفقیت کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس، وجود رهبری و حاکمان اسلامی بود.

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اذعان کرد: در ۲۰۰ سال گذشته تاریخ ایران اسلامی با هر حمله ای، بخشی از کشور جدا شد؛ تنها نقطه افتخار آمیز در تاریخ یادشده، دفاع مقدس است که حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن باقی نماند. دشمن با راه‌اندازی جنگ تحمیلی چندین اهداف بزرگ از قبیل نابودی انقلاب اسلامی ایران، شکست جمهوری اسلامی و جدایی بخشی از کشور را دنبال می‌کرد، لذا تمام همپیمانان صدام به کمکش آمدند اما مردم مظلوم اما فداکار ایران اسلامی یک تنه تا پای جان از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد و پیروز میدان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید