خبر فوری

اعلام نتایج شمارش آرای انتخابات نظام پرستاری در هرمزگان

هرمزبان –اسامی اعضای اصلی و علی البدل ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری غرب و توابع استان هرمزگان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازایسنا، نتایج شمارش ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری غرب و توابع استان هرمزگان اعلام شد.

بر اساس این گزارش مصطفی پناه، نادیه ملایی، فرهاد پاسلاری، هارون اغنیایی، مهین روزچک، فائقه پرآور، افیرا محمدی، حسین حشمتی و یوسف ناجی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره نظام پرستاری غرب و توابع هرمزگان انتخاب شده‌اند. همچنین سمیه عباس زادگان، مریم کهیزاد و ساحل رحیمی نیز به عنوان ۳ عضو علی البدل این هیات مدیره انتخاب شدند.

در شرق هرمزگان، زینب رمضان پور، حامد احراری، سکینه رمضان زاده، اعظم سلیمی، فوزیه شیخ آبادی، فاطمه شیخی جهرمی، محبوبه جوانی خونسرخ، سمیه شجاعی حسن لنگی و غلامعلی دیانت به هیأت مدیره نظام پرستاری شرق هرمزگان و توابع انتخاب شدند.

در حوزه مرکزی هرمزگان در بندرعباس نیز ندا سلطانی شاه آبادی با ۲۹۱ رای، محمد عابدین ۲۲۳ رای، مسلم پالیک ۱۹۸ رای، عباس سلیمانی ۱۶۸ رای، روح الله سرانجام ۱۵۲ رای، مصطفی سالاری ۸۸ رای، زهره حسنی ۱۷۴ رای (بهیار)، زینب باقرزاده ۱۳۶ رای (بهیار)، کیوان جوهر ۲۱۲ رای (کاردانی هوشبری) به هیأت مدیره نظام پرستاری مرکز استان انتخاب شدند.

همچنین لازم به توضیح است که خانه پرستار هرمزگان روز جمعه در بیانیه ای از بروز برخی تخلفات در انتخابات نظام پرستاری بندرعباس خبر داده بود و عنوان کرده بود که برخی از افراد مرتبط با رییس دفتر بیمارستان شهید محمدی و نیز مدیر پرستاری این بیمارستان اقدام به تبلیغات جهت کاندیداهایی خاص کرده و نیز تعدادی افراد غیرمسؤول در بیمارستان در پای صندوق رای در بیمارستان شهید محمدی له یا علیه کاندیداهایی اقدام به تشویق و انصراف از رای دادن می کرده اند که ضروری است مسؤولان نظارتی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به این شائبه ها، پاسخگو باشند.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید