خبر فوری
محمد قویدل

محمد قویدل: تحول در سرنوشت جامعه به سمت تعالی و پیشرفت با همت معلمان میسر میشود

هرمزبان – محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تحول در سرنوشت جامعه به سمت تعالی و پیشرفت با همت معلمان میسر میشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جلسه ستاد گرامیداشت هفته معلم اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان که در محل اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور کلیه اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم برگزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات همکاران در ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز تکریم خیرین نیک اندیش با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش بی‌بدیل معلم در پیشرفت و تعالی جامعه، تحول در سرنوشت جامعه و سوق به سمت تعالی و رشد و شکوفایی آن را با همت و تلاش معلمان میسر دانست و گفت این پیشرفت محقق نمی شود مگر در سایه تلاش توجه و اهتمام معلمان عزیز کشور، محمد قویدل با اشاره به نزدیک بودن هفته گرامیداشت مقام معلم افزود:

حفظ شان و منزلت معلم مربوط به روز، هفته، سال و زمان خاصی نیست ارزش معلم باید همیشه مورد توجه قرار گیرد و سعی شود که سایر اقشار جامعه و مردم این نقش انکار ناپذیر را گرامی داشته و در حفظ منزلت و تعالی جایگاه ارزشمند معلم که به فرموده امام راحل((نقش معلم در جامعه نقش انبیاست و انبیا معلم بشر هستند. این نقش بسیار حساس و مهم است و مسئولیت بسیار زیاد دارد)) بر پاسداشت زحمات این قشر خدوم و زحمتکش اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خطاب به اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم استان مبنی بر برگزاری هر چه بهتر مراسم هفته معلم و همچنین برگزاری جلسات ستاد در مناطق ۲۳ گانه آموزشی استان گفت: تلاش در جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه های خوب و متنوع و تکریم همکاران در تمامی پست ها اعم از مدیران و معاونان، معلمان و مربیان برابر مستندات لازم ارائه شده و امتیازات برتر مکتسبه تاکید نمود.

قویدل همچنین بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و نشر اندیشه های شهید مطهری اشاره، و برنامه ریزی جهت تقدیر از مدیران، معاونین، معلمان و مربیان تلاشگر که دارای نقش موثر در مناطق و مدارس خود بوده دارای عملکرد شاخص آموزشی ، تربیتی بوده اند نیز تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان و همچنین اقشار مختلف جامعه و اولیا خاطر نشان ساخت: امیدواریم این هفته به بهترین شکل برای معلمان برنامه‌ریزی و رقم بخورد و این فرهنگ و اهتمام در تمام ایام سال ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید