حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه میناب: مسؤولان اوقاف به نیت واقفان عمل کنند

هرمزبان – حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: بسیاری از زمین های شهرستان میناب وقفی هستند و اداره اوقاف باید به نیت واقفان عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت اربعین حسینی و تقدیر از شور و شعور عظیم حسینی مردم ایران  و دیگر کشورهای جهان در رقم زدن یک پیاده روی عظیم حسینی اظهار کرد: حماسه بزرگ جهانی اربعین حسینی با مختصات ویژه خودش دیدنی بود.

وی افزود: حضور بیش از 20 میلیون نفر در کنگره اربعین از سراسرجهان اسلام با فرهنگ های مختلف به عشق ابا عبدالله الحسین علیه السلام نشانه پویایی و الهی بودن این مکتب است.

به گفته حجت الاسلام ابراهیمی، بسیاری از زمین های شهرستان میناب وقفی هستند و میناب از قدیم الایام درزمینه وقف حرفی برای گفتن داشته است و مسئولین باید به نیت واقفین عمل کنند.

امام جمعه میناب با اشاره به روز 17 شهریور، این روز را از ایام الله دانست و یاد و خاطره شهدای 17 شهریور 1357 را گرامیداشت و خاطرنشان کرد: خون این شهدا دامن گیر رژیم پهلوی شد و آنان را به زیر کشید.

وی به روز جهانی مبارزه با بیسوادی اشاره کرد و افزود: امیدوارم زمانی فرا رسد که در کشور و استان و شهرستان یک نفر بی سواد نباشد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید