خبر فوری

آغاز بازدید عمومی از نمایشگاه «در لباس سربازی» همزمان با هفته دفاع مقدس

هرمزبان –همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دائمی «در لباس سربازی» در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس (باغ‌موزه دفاع مقدس) در معرض دید عموم علاقمندان فرهنگ جهاد و مقاومت قرار گرفته است.

این نمایشگاه دائمی، روایت رهبر انقلاب از دوران جنگ تحمیلی است و بخش‌های منتشرنشده‌ای از اسنادِ اقدامات و مکاتبات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس و نیز بخش‌هایی از مأموریت‌ها و پشت صحنه‌ فرماندهی نظامی ایشان در سال‌های جنگ تحمیلی را به نمایش گذاشته است.

علاقمندان میتوانند برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی https://user.khamenei.ir مراجعه کرده، روز و ساعت بازدید خود از نمایشگاه را انتخاب نمایند.

نمایشگاه «در لباس سربازی» که به همت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برپا شده و در شهریور ماه ۱۴۰۰ با حضور رئیس‌جمهور در باغ موزه‌ دفاع مقدس افتتاح شده بود، از مهر ماه ۱۴۰۲ در معرض بازدید عموم مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/
منبع: پایگاه KHAMENEI.IR

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید