خبر فوری

رویدادهایی که امروز در قم خبری می شود/18 آذرماه

** دهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ساعت 8 در مدرسه امام موسی کاظم(ع)

** دومین همایش بین المللی اسلام و حقوق بشردوستانه، در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم

** مراسم رونمایی از 2 اثر با موضوع معنویت اسلامی و عوامل پیشرفت و انحطاط مسلمانان، ساعت 9:45 در میدان جهاد، مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)

** نشست خبری مدیرکل بهزیستی استان قم، ساعت 9 در این اداره کل

** دیدار مسئول، سرمربیان و مسئولان بسیج فرهنگیان کشور با آیت الله مصباح یزدی، ساعت 11 در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

** همایش عهد جانان با سخنرانی آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ساعت 18 در شبستان امام علی(ع) مسجد مقدس جمکران
خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را از طریق شماره تلفن 32617351 الی 53 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 32617354 ارسال کنند.
گزارش این رویدادهای خبری و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان قم به نشانی http://www.irna.ir/qom و کانال تلگرامی irnaqom@ منتشر می شود.
1175 /

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید