خبر فوری

دانشجو نماد بزرگی، استقلال و عزت کشور است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندر جاسک، محمد احمدی شامگاه چهارشنبه در جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی جاسک اظهار داشت: روز دانشجو روز ارزشمندی است و دانشجو امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است.

وی ادامه داد: روحیه استکبارستیزی و شهادت‌طلبی دانشجویان از سال 32 آغاز شد که دانشجویان در روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی گام‌های موثری برداشتند و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبدا تحولات است.

فرماندار شهرستان جاسک با بیان اینکه دانشجو نماد بزرگی، استقلال و عزت است که باید در تحولات سیاسی جامعه در جریان باشد، گفت: نگاه ما به دانشجو باید یک نگاه راهبردی و کلان باشد.

احمدی به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت تدبیر و امید در کشور و شرقی‌ترین منطقه از هرمزگان اشاره کرد و افزود: دانشجویان باید روحیه مطالبه‌گری داشته و مشاور مدیران باشند که با ارائه راهکار و نقدهای سازنده خود در پیشرفت اهداف نظام و شهرستان گام بردارند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این منطقه باید رشته‌هایی را ایجاد کند که کسب و کار، فرصت شغلی کارآفرینی برای جوانان در این شهرستان را فراهم آورد.

فرماندار جاسک با بیان اینکه دولت یازدهم بحث هسته‌ای را با حمایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش دستگاه دیپلماسی کشور به سرانجام رساند، یادآور شد: پیروزی بزرگ نفتی در کشور در دولت مذکور توانست ظرفیت نفتی را به قبل برگرداند و قیمت را ثابت نگه دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بحث تحولات سلامت یکی از خدمات بزرگی برای کشور بود که در دولت یازدهم انجام شد.

احمدی در بخش پایانی سخنان خود اضافه کرد: ما نباید نسبت به پیرامون و عملکرد دولت بی‌تفاوت باشیم، ما حتی باید نقد سازنده داشته باشیم چراکه نقد سازنده به پیشرفت امور کمک خواهد کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *