خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از دیدار پنج نفر از فعالان قرآنی استان با مقام معظم رهبری در نخستین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد.

دیدار قرآنیان استان چهارمحال و بختیاری با مقام معظم رهبری

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مهدی پرتوی، رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، گفت: پنج نفر از فعالان قرآنی استان چهارمحال و بختیاری برای دیدار با مقام معظم رهبری در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) تهران اعزام شدند.پرتوی افزود: این مراسم همه‌ساله در نخستین روز از ماه مبارک رمضان با حضور حافظان و قاریان قرآن سراسر کشور برگزار می‌شود و این فعالان قرآنی در این مراسم با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.وی ادامه داد: در محفل امسال، اساتید، قاریان، حافظان و گروه‌های هم‌خوانی قرآن و مدیحه‌سرایی، مبتهلین و دعاخوانان ممتاز کشور به اجرای برنامه می‌پردازند.یادآور می‌شود، بیانات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نیز حسن ختام این جلسه نورانی خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید