خبر فوری

60معلم برتر دوره ابتدایی در جشنواره الگوی تدریس برتر تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، ایرج بیت اللهی شنبه در مراسم تجلیل از معلمان برگزیده افزود: جشنواره الگوی تدریس شامل 2 بخش تدریس و مقاله نویسی بود که در این جشنواره از 18 تجربه برتر فرهنگیان هم تجلیل شد.
وی بیان داشت: یکی از سیاست های اجرایی آموزش و پرورش هرمزگان در دوره ابتدایی، گسترش جشنواره های علمی آموزشی است که به طور قطع نتیجه آن در تحقق اهداف سند تحول بنیادین موثر است.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارکرد: ارتقاء صلاحیت های حرفه ای معلمان و دست یابی به الگوهای عملی مناسب تدریس از مهم ترین راهبردهای آموزشی در دوره ابتدایی است که پیشرفت این دوره با وجود تغییر کتاب های درسی، معلمان جدیدالاستخدام و دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در سایه تقویت صلاحیت های حرفه ای معلمان از طریق یک الگوی تدریس مناسب با استفاده از روش های جدید قابل تحقق است.
وی ادامه داد: انتقال تجربه های ارزنده معلمان توانمند با ارتباط سایرعلوم تدریس ازجمله علوم تربیتی و آموزشی روانشناسی عمومی و اجتماعی و رشد در اجرای تدریس تاثیر بسزایی دارد و به عنوان یک راهبرد در متن برنامه های آموزشی آموزش و پرورش استان است.
بیت اللهی اظهارکرد: رویکرد تحولگرای آموزش و پرورش هرمزگان در بخش آموزشی، تکیه بر دانش روز و بهره گیری از تجربه های برتر آموزشی است که با وجود تیم کارآمد و صاحب تجربه در اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی و حوزه ستادی آموزش ابتدایی در اداره کل توانسته به اهداف مهمی در این حوزه از جمله ارتقاء شاخص های آموزشی در دوره ابتدایی دست پیدا کنیم.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید