خبر فوری

مسیرهای راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در هرمزگان اعلام شد

هرمزبان –حجت الاسلام ایمانی‌فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، مسیرهای راهپیمایی مردمی روز جمعه ۲۱ مهرماه در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و به شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام ایمانی‌فرد صبح امروز (بیستم مهرماه) ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و دریادل هرمزگان برای شرکت در این راهپیمایی ضد صهیونیسیتی افزود: راهپیمایی مردمی در شهر بندرعباس فردا ۲۱ مهرماه بعد از نماز سیاسی عبادی جمعه از مسجد جامع تا میدان انقلاب برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسیر راهپیمایی در شهر میناب از مسجد امام خمینی(ره) تا سه راه بسیج، رودان تجمع در مسجد میر کمال، سیریک از مسجد جامع تا چهارراه انتظام، جاسک از مسجد جامع تا گلزار شهدا، بندرخمیر از مسجد جامع فاطمه زهرا(س) تا کلانتری، بشاگرد از مصلی تا گلزار شهدای گمنام، بندرلنگه تجمع در مسجد جامع، قشم تجمع در مصلی امام علی (ع)، پارسیان تجمع در گلزار شهدای گمنام، حاجی آباد از مسجد جامع تا میدان ولایت، ابوموسی از مسجد جامع به سمت ناحیه مقاومت بسیج، بستک از مسجد امام علی(ع) تا میدان ارج، چارک تجمع در مجتمع ولیعصر و قلعه قاضی از مسجد جامع صاحب الزمان (عج)تا بلوار علی ابن ابی طالب است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارکرد: ‌عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» توسط جوانان غیور فلسطینی علیه مواضع رژیم صهیونسیتی بار دیگر هیمنه دروغین و پوشالین این رژیم را به اثبات رسانید.

ایمانی فرد گفت: از عموم مردم ولایتمدار و دریادل استان هرمزگان دعوت می‌شود بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آزادی مسجد الاقصی با ندای مرگ بر اسرائیل در این راهپیمایی ضد صهیونیستی حضور به هم رسانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید