خبر فوری

نمایش عکس‌هایی مه‌آلود از لنج‌های فراموش‌شده جزیره قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، مجموعه عکس‌های «روزگاری زندگی…» شامل عکس های لنج های رها شده در جزیره قشم که همراه با ۱۱ اثر رنگی دیگر در ۷ دسامبر ۲۰۱۶ در شهر مونتری مکزیک برای اولین بار به نمایش درآمد، جمعه ۵ خرداد در گالری شلمان روی دیوار می رود.

در این آثار شهرام جهانسوز سعی در القای حس سکون و رهایی با نمایش پارادوکسی از وضعیت کشتی ها که معمولاً باید در آب دیده شوند با خشکی و بیابانی که در حال حاضر در آن وضعیت گرفتار هستند، دارد.

در بیشتر آثار، عکاس با حذف المان رنگ و تاکید بر فضای مه آلود و غبار آلود، حس تنهایی و مرگ را به تصویر کشیده است.

شهرام جهانسوز عکاس آزاد، دانش آموخته هنر و ساکن امارات متحده عربی است که کار عکاسی خود را از سال ۱۳۸۰ با عکاسی سینما، پرتره و طبیعت آغاز کرد. این نمایشگاه تا ۱۱ خرداد برپا خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید