خبر فوری

مدیرعامل منطقه آزاد قشم از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، متن پیام حمیدرضا مومنی به شرح زیر می باشد: ‘حضور کم نظیر، حماسه ساز و ارزش آفرین مردم شریف قشم و ملت بزرگ ایران در صحنه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را شادباش می گویم.
شکوه رویداد 29 اردیبهشت ٩٦ آنچنان گسترده و ژرف بود که قلب مهربان مقام معظم رهبری را شادمان نمود و بار دیگر جهانیان را به شگفتی واداشت .
اگر نبود خواست پروردگار و تدبیر همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در هر جایگاه و با هر اندیشه ای و اگر نبود امیدی که مردم نیکو سرشت و دیندار این سرزمین به آینده کشور خویش دارند، این شور شگفتی ساز آفریده نمی شد.
ملت سرافراز ایران چهار سال دیگر به اعتدال و عقلگرایی ‘آری’ گفت تا تاریخی اندیشمندانه بسازد؛ مردم خرمند ایران به تعادل و تعامل رای داد تا دوستی ها را استوارتر کند و از دشمنی ها بکاهد.
امروز قاطبه مردم ایران نشان دادند که به این باور رسیده اند تا ماهی گیری را بیاموزند به جای آنکه طلب ماهی کنند.
اکنون که دریای حضور مردم در افق اندیشه و خرد جمعی، موج خروشانی از شادی و مهرورزی بر پا داشته است، بنده و همکارانم در سازمان منطقه آزاد قشم نیز به عنوان قطره هایی از این دریای نیلی و ناب، دست همه شما خوبان را با هر باور سیاسی که دارید به دوستی می فشاریم و می دانیم که با کلید تدبیر می توان قفل هر در سنگینی را گشود و دشت بنفشه زار و گل امید را به تماشا نشست.
مردم نجیب و اندیشمند جزیره قشم، از اینکه در گرمای سوزنده جنوب، ساعت ها در صف رای گیری به پا ایستادید تا اینکه به ندای رهبر فرزانه مان، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) لبیک بگویید و در تعیین سرنوشتتان انگشتان جوهری خود را چونان درفش کاویانی به نشانه پیروزی برافرازید، از شما سپاسگزارم و افتخار می کنم که خدمتگذار شما عزیزان پرشور و با شعور هستم .
زنده باد مردم همیشه در صحنه و تاریخ ساز جزیره قشم و زنده باد ایران و ایرانی’
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید