خبر فوری

نتایج انتخابات شورای شهر قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نتایج انتخابات شورای شهر قشم در این صفحه بارگزاری می‌شود.

شهرستان قشم بزرگ‌ترین جزیرهٔ استان هرمزگان و خلیج فارس است. این جزیره به علت وجود بازارهای بزرگ و بعضاً ارزان قیمت، مورد توجه قرار گرفته‌است. علاوه بر این به علت داشتن چند اثر باستانی و طبیعی معروف همچون جنگل حرا، انجیر معابد، غار خریس، غار نمکی و… همه ساله عده زیادی از علاقه مندان به این جزیره وارد می‌شوند. مسیر بین بندر عباس و جزیره قشم با استفاده از قایق‌های تندرو و لنج طی می‌شود. قایق‌های تندرو این مسافت را حدود نیم ساعته و لنج‌ها بیش از یک ساعت و نیم طی می‌کنند. در طول روز تا قبل از تاریک شدن هوا امکان استفاده از قایق‌های تندرو وجود دارد.

انتخابات شورای شهر قشم  از صبح امروز جهت رای دهی آغاز شده و تا پایان امشب ادامه دارد. پس از شمارش آرای انتخابات شورای شهر لامرد ، نتایج در این خبر منتشر خواهد شد.
 
 
 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید