خبر فوری

حضور پرشور مردم در انتخابات با توجه به حساسیت های داخلی و خارجی ضروری است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، متن پیام علیرضا نصری به شرح زیر است: ‘بار دیگر ملت مسلمان و دینمدار ایران اسلامی برای نشان دادن عزم ملی در آستانه آزمایش بزرگ الهی در تاریخ انقلاب قرار دارد.
نشان دادن هوشیاری و پایبندی به نظام اسلامی با شرکت پرشور همه اقشار مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک تکلیف شرعی بر اساس نظر مقام معظم رهبری سپری پولادین در مقابل دشمنان و مستکبران قرار می دهند و نظام مردم سالاری دینی را به رخ آنها می کشند، به ویژه در این دوره که با توجه به اتفاق های موجود در منطقه و جهان از حساسیت و تاثیر گذاری بیشتری برخوردار است.
بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب انتخاب فرد اصلح، باتقوا و تدبیر برای جایگاه ریاست جمهوری که در قانون اساسی دارای اختیارهای گسترده در اداره کشور است، وظیفه شرعی، عقلی و انقلابی می باشد.
کوتاهی در این امر یا در پای صندوق های رای خسارت های جبران ناپذیری به بار خواهد آورد و از این رو حضور شما پایه های انقلاب را محکم می کند و به مدیران آینده ی کشور جرات و قدرت کار می بخشد و آینده را تضمین می کند.
حضور گسترده همشهریان مومن و انقلابی شهرستان قشم در روز 29 اردیبهشت ماه در دو انتخابات مهم هم از نظر حساسیت و تاثیرگذاری داخلی و هم از جهت قوت بخشی به ادامه حرکت پرصلابت ملت ایران در مواجهه با دشمنان کشور عزیزمان از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار است.’
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید