خبر فوری

خروج از روزمرگی و پویایی اولویت تبلیغات اسلامی هرمزگان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی انصاری راد عصر یکشنبه در نشست کارکنان صف و ستاد که در سالن کنفرانس تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، این نشست را توجیهی و حاوی برخی نکات آموزشی دانست و گفت: علیرغم اینکه مدیران و کارشناسان دفاتر تبلیغات اسلامی در دوره های آموزشی شرکت می کنند اما ضرورت دارد تا نظیر این گونه جلسات هر از چندگاهی برگزار شود و نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار گیرد.

وی، بیان کرد:‌ دستگاه های فرهنگی برای پیشرفت حوزه فرهنگ دینی باید کارشناسان فرهنگی خود را پویاتر کنند و رکو و ایستایی در حوزه کارشناسان باید مورد ارزیابی قرار گیرد و دلایل آن نیز از طرف مدیریت، کشف و نسبت به رفع آن و تحرک کارشناسان اقدام شود.

اهتمام به نظرات کارشناسان موفقیت سازمان را در پی دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه اهتمام به نظرات کارشناسان موفقیت سازمان را در پی دارد افزود: تشکیلاتی که برای نظرات و پیشنهادات کارشناسان اهمیتی قائل باشد موفق بوده و توجه به نظر کارشناسان فرهنگی، رمز موفقیت تشکیلات فرهنگی است و کارشناسان فرهنگی باید نسبت به دیگر کارشناسان سایر دستگاه ها با ظرافت خاصی طرح و برنامه ارائه و اجرایی کنند.

حجت الاسلام انصاری راد اضافه کرد: مدیریت و کارشناسان فرهنگی، اهداف کمی و کیفی را دنبال می کنند که این هم نقطه مشترک است که با همت و تلاش کارشناسان قابل دسترسی است و دستیابی به قله های پیشرفت بدون درنظر گرفتن نظرات و پیشنهادات کارشناسان امکان پذیر نیست.

وی در ادامه افزود: مدیریت و کارشناسان باید بپذیرند که نواقص و کاستی ها را کشف و نسبت به رفع ان اقدام کنند، چراکه پویایی و تحرک مدیریت و کارشناسان فرهنگی، اولویت اصلی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در سال ۹۶ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین گفت: تقویت انگیزه ها و پیداکردن راهکارهای محتلف جهت نیل به اهداف سازمان یکی از موارد مهمی است که باید در دستورکار قرار گیرد.

حجت الاسلام انصاری راد همچنین با تاکید بر استمرار جلسات مدیریت با کارشناسان در اوایل هر فصل گفت: برخی از نواقص بررسی شده مربوط به دفتر استان بوده و بخشی دیگر نیز مختص دفاتر شهرستانی است، این جلسات جهت واکاوی مشکلات برگزار می شود و به دنبال چرایی هدم تحقق برخی برنامه ها و رفع آن هستیم.

خروج از روزمرگی و دستیابی به نشاط و پویایی اولویت اصلی تبلیغات اسلامی هرمزگان است

وی در ادامه تصریح کرد: پس از شنیدن و رفع این موارد، مدیریت قاطعانه پیگیر برنامه های ابلاغی بوده و تشویق و تنبیه کارکنان بعداز توجیه کامل کارشناسان و رفع نواقص موجود در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر خروج از حالت روزمرگی و دستیابی به نشاط و پویایی ابراز داشت: کارشناسان باید روزآمدی و به روز بودن متناسب با شرح و وظایف و مسؤولیت خودش در اولویت قرار دهد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه عصر حاضر عصر اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است و سونامی اخبار و اطلاعات روزانه در دسترس بوده باید متناسب با تحولات اجتماعی خود را به روز کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: تحولات اجتماعی و عصر جنبش های نوپدید و عرفان های کاذب باید به طور دقیق و کامل در اشراف کارشناسان فرهنگی باشد و با بالابردن سطح مطالعات و معلومات خود ازقافله علم و تکنولوژی به دور نمانند.

حجت الاسلام انصاری راد همچنین ابراز داشت: انجام امور محوله باید در اسرع وقت انجام شود، سرعت در انجام کارها و پاسخگویی به مطالبات دفتر استان باید مورد اهتمام کارشناسان قرار گیرد، دیر ارسال کردن گزارش دفاتر شهرستان ها منجر به دیرارسال کردن گزارشات به مرکز شده و باعث تنزل رتبه استان در سطح کشور می شود که این مسأله قابل قبول نیست.

وی همچنین در ادامه اذعان داشت: دقت در انجام کارها نیز باید با وسواس و حساب شده صورت گیرد، آمار و گزارشات باید واقعی و نسبت به تدوین آن نهایت دقت انجام شود، همچنین کیفیت انجام کارها باید به نحوی باشد که بهره وری به بهترین شکل ممکن از اهداف و برنامه ها به دست بیاوریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان سخنان خود با تاکید بر رعایت انضباط کاری گفت: این مهم باید به گونه ای باشد که کارشناسان فرهنگی به وقت توجه خاصی داشته باشند و نسبت به منضبط بودن در کار و پاسخگویی نهایت دقت را داشته باشند و در حوزه های مختلف اعم از اعزام و استقرار و سایر حوزه ها فعالیت ها، مرتبط با انظباط کاری باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید