خبر فوری

توزیع اقلام ضروری از سوی بیت رهبری بین سیل‌زدگان آذربایجان‌شرقی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، سعید کنعانی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: از زمان سیل، اسکان موقت به تمام سیل‌زدگان داده شده و هیچ مشکل غذایی و تأمین وسایل گرمایشی و چادر موقت نداریم.

وی با بیان اینکه تغذیه و وسایل گرمایشی تا یک ماه وجود دارد، حتی توان تأمین تمام نیازهای سیل‌زدگان تا یک سال را داریم، بیان کرد: بنا به دستور مقام معظم رهبری اقلام مورد نیاز از قبیل یخچال، بخاری، فرش و اجاق گاز از طریق بیت رهبری به هلال احمر داده می‌شود تا در بین سیل‌زدگان توزیع شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با اشاره به تخریب 20 خانه در عجب‌شیر در اثر سیل افزود: پل اصلی «غله‌زار» آذرشهر  تخریب شده و برای بازسازی آن 12 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به برخی شائبه‌ها در خصوص سلفی‌های مردم روی پل غله‌زار تصریح کرد: در کنار این پل مسیر موقتی برای عبور وجود داشت که قبلاً نیز لایروبی شده بود و مردم هنگام عبور از این مسیر دچار موج دوم سیل شدند و به داخل رودخانه سقوط کردند، تعداد این خودروها پنج خودرو است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *