خبر فوری

تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم در آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

هرمزبان – مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی به تشریح دستاوردها و خدمات دولت سیزدهم در زمینه تعلیم و تربیت در شهرستان ابوموسی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، دکتر یعقوب پیدایش مدیرآموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمزبان اظهار داشت: در این دولت ، دبیرستان متوسطه اول شهید عابس جزیره تنب بزرگ با سه نفر دانش آموز راه اندازی شد و راه اندازی مدرسه با این تعداد دانش آموز در مقطع متوسطه بی نظیر و یا کم نظیر است و نشان دهنده اهتمام جدی دولت به مقوله مهم و زیربنایی تعلیم و تربیت است.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات مهم دولت سیزدهم در آموزش و پرورش شهرستان، احداث دبستان سه کلاسه شهید اسدالله رئیسی جزیره سیری است از مهرماه امسال به بهره برداری رسید؛ همچنین سالن ورزشی طرح شهید سلیمانی در جزیره ابوموسی در حال احداث است که با بهره برداری از آن، سرانه فضاهای ورزشی آموزش و پرورش شهرستان افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی گفت: تأمین اعتبار در خصوص مقاوم سازی دبستان شهید دباغیان و مجهز کردن مدارس شهرستان به دوربین مدار بسته نیز انجام شده است.

وی همچنین به تأسیس و راه اندازی مرکز دارالقرآن نورالهدی و مرکز مشاوره شهید سلیمانی در دو سال اخیر اشاره کرد.
پیدایش گفت: کسب رتبه دوم در میانگین امتحانات نهایی در سطح استان از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان است که با تلاش های همکارانم، دانش آموزان و خانواده ها و حمایتهای شورای آموزش و پرورش شهرستان محقق شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان است که سال‌های سال بر زمین مانده بود و با این اقدام جهادی کمک شایانی به معیشت معلمان گردید.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید