اقتصاد مقاومتی راهبرد ملت ایران برای پیروزی در جنگ اقتصادی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، سید یحیی رحیم صفوب در بیست و نهمین یادواره سردار شهید حسین املاکی که عصر چهارشنبه در مسجد جامع لنگرود برگزار شد ضمن ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و مردم گیلان به ویژه لنگرود، اظهار کرد: شهدا با درک مسائل مهمی توانستند به مقام عظیم شهادت نائل شوند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ و جبهه جایی برای انسان های ترسو، جاه طلب و سیاسیون وجود نداشت، افزود:  انسان های باتقوا و شجاع در صحنه های جنگ حضور داشتند.

سردار رحیم صفوی به ارتباط نزدیک و مستقیم خود با شهید املاکی در عملیات های مختلف اشاره کرد و گفت: برای معرفی شهید املاکی به عنوان یک الگوی مطلوب جبهه اسلام و انقلاب به جوانان باید چند خصوصیت خاص او را نیز بیان کنیم.

وی با بیان اینکه این شهید والا مقام دارای تفکر اسلام ناب محمدی(ص)، فکر خردمندانه و بسیار باهوش بود، خاطرنشان کرد: وی یکی از قوی ترین مسئولان اطلاعات عملیات دفاع مقدس بود که سخت ترین وظیفه برای برآورد کامل میدان نبرد قبل از آغاز عملیات را بر عهده داشت.

سردار رحیم صفوی شهید املاکی را عاشق و سرباز امام (ره) توصیف کرد و یادآورشد: کسانی که می گویند سرباز ولایت هستیم ولی در عمل از رهبری تبعیت نمی کنند دروغگو هستند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای علیه ایران، تصریح کرد:  شناخت درست از اهداف و راهبرد دشمن یکی از دلایل پیروزی ایران در دفاع مقدس بود.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا در ادامه همچنین به دستور کمک های مردمی به جبهه های جنگ و نقش غیرقابل انکار استان گیلان در آن اشاره و اظهار کرد: بعد از این فرمان مردم گیلان ظرف مدت یک روز یک هزار و ۵۰۰ کامیون از کمک های غیرنقدی را برای کمک به رزمندگان به جبهه ها فرستاد.

وی حضور و شرکت همه آحاد ملت در جنگ را از دیگر پیروزی های ایران در جنگ دانست و افزود: دولت و ملت ایران بعد از پیروزی بر دشمن در صحنه های هشت سال دفاع مقدس  در زمینه اقتصادی نیز با تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی می توانند پیروز میدان شوند.

سردار رحیم صفوی با اشاره به انسجام و وحدت مردم در هشت دفاع مقدس، تاکید کرد: دشمنان ملت ایران به فکر از بین بردن انسجام و وحدت ملی در بین اقوام های مختلف حاضر در کشور هستند.

وی مقام معظم رهبری را قدرتمندترین و باهوش ترین رهبر درجهان دانست و گفت: مردم در انتخابات پیش رو دولتی را انتخاب و در رأس امور قرار دهند که قدر ملت و کشور را دانسته و به فکر توسعه و آبادانی ایران باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید