خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راه شهیدان ادامه دارد، گفت: با پیروی از فرامین امام خامنه‌ای راه شهیدان را ادامه خواهیم داد.

راه شهیدان ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از  آذربایجان‌غربی، مهدی فعال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت روز شهدا بیانیه‌ای صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده ‌است:
فرهنگ ملت ما ، فرهنگ ارزش هایی است که از لحظه به لحظه دوران دفاع مقدس تجلی یافته است . ولایت ما شهادت را نه پایان زندگی بلکه اوج کمال انسانی و بلندترین نقطه عروج آدمی می داند. و این اوج کمال انسانی را در دل کبوتران پر کشیده به افق سعادت ، همسر و فرزندان عزیز این شهدا ، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های این قهرمانان می توان تجسم کرد. و امروز که دشمنان نظام و انقلاب با ایجاد جنگ نرم ، ارزش های اصیل را هدف خود قرار داده اند ؛ پس می بایست ضمن حفظ آرمان های انقلاب ، فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ مسیر خود قرار داده و عاشقانه در سایه کار و تدبیر پرچم جمهوری اسلامی ایران را با تمام اقتدار بر روی قله های علمی ، فرهنگی ، اقتصادی به اهتراز دربیاوریم.
در گرامیداشت روز 22 اسفند ، روز شهید یاد و خاطره همه شهدای معزز انقلاب اسلامی و حماسه هشت سال دفاع مقدس را همچنان سرلوحه و سرمشق زندگی خود قرار داده و با پیروی ازفرامین حضرت امام خامنه ای ، ادامه دهنده راه شهیدان خواهیم بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید