خبر فوری

تجهیز اتاق سلامت و تندرستی خوابگاه‌های دانشجویی در سال تحصیلی جاری

ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به سیاست‌های حمایتی این صندوق از دانشگاه‌های کشور مخصوصا دانشگاه‌های مناطق محروم گفت: در سال تحصیلی جاری برنامه تجهیز اتاق سلامت و تندرستی در خوابگاه های دانشجویی در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان است.

وی افزود: در همین راستا و در راستای تحقق وعده‌های مقام عالی وزارت در خصوص دانشگاه هرمزگان اخیرا از این دانشگاه و از سلف سرویس در حال ساخت، خوابگاه‌های دخترانه­ فاطمیه و پسرانه­ پردیس 1 و 2 این دانشگاه بازدید داشتیم.

یزدان‌مهر خاطر نشان کرد: با حمایت های صندوق رفاه از این دانشگاه خوابگاه سطح 5 آنان به سطح 3 تبدیل شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با کمک صندوق رفاه سلف سرویس در حال ساخت این دانشگاه در آینده ای نزدیک به بهره­ برداری خواهد رسید.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اضافه کرد: با توجه به این که امسال برنامه تجهیز اتاق سلامت و تندرستی در خوابگاه های دانشجویی در دستور کار صندوق است، تجهیز 2 اتاق سلامت در خوابگاه های دانشگاه هرمزگان ظرف یک هفته آینده انجام خواهد شد و در دانشگاه های دیگر نیز این برنامه در دستور کار صندوق است.

یزدان‌مهر با اشاره به لزوم تقویت زیر ساخت دانشگاه‌ها افزود: در زمینه ارتقای پهنای باند و شبکه­ اینترنتی، دانشگاه هرمزگان نیاز به مساعدت دارد که صندوق رفاه در این زمینه نیز مساعدت خواهد کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در سفر به هرمزگان نشستی با شورای صنفی دانشگاه هرمزگان داشتیم و در این نشست مسائل و مشکلات صنفی آنان بررسی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *