باغبان درخت عظیم علم و فناوری رهبر معظم انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از  خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ سرلشکر فیروزآبادی مشاور عالی مقام معظم رهبری در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: در آیات قرآن آمده که عمل صالح در هر زمانه ای توسط امام تعیین می شود و امروز عمل صالح تولید علم و فناوری و تبدیل آن به صنعت برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است.

 مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار داشت: انقلاب که پیروز شد عمل صالح تبیین و تثبیت انقلاب بود. در زمان جنگ عمل صالح بسیجیان را به جبهه برد و فتح خرمشهر با حضور بیش از 110 گردان بسیجی اتفاق افتاد.

وی افزود: در همان دوران وقتی پیشنهاد شد که برای رزمندگان امتیازاتی برای تحصیل در دانشگاه گرفته شود با مخالفت‌هایی رو به رو شد و من برای دفاع از رزمندگان گفتم که اگر می‌خواهید به ضریب هوشی نگاه کنید کسی که امام و جنگ را انتخاب کرده دارای بالاترین ضریب هوشی است.

فیروزآبادی اظهار داشت: در عملیات کربلای 5 یک طلبه در جمع جهادگران جهاد سازندگی و در شب قبل شهادت سخنرانی انجام داده است او بیان می‌کند که فکر نکنید پیروزی در جنگ فتح آخرین قله است چرا که قله‌های بسیاری در پیش روی ایران اسلامی است که باید فتح شود.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که ذخیره‌ای با نام حضرت خامنه‌ای برای ما گذاشت. رهبری از سال 78 بحث تولید علم را مطرح کردند و تاکید بسیاری بر تولید علوم بر پایه اسلام داشتند و این در حالی است که استعمار در گذشته علم را از دست ما گرفته و نمی خواهد که ما علم تولید کنیم.

 مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار داشت: این نشاطی که امام در روح جوانان دمیدند حرکت علمی و نهضت فناوری را پیش آورد و باغبان این درخت عظیم علم و فناوری رهبر معظم انقلاب است و ایشان با برنامه ریزی و متناسب با زمان ایده های تولید علم و فناوری و تبدیل آن به ثروت را به جوانان انتقال دادند.

وی گفت: فراخوان امام از امت برای انجام امری لازم معنای سازمان بسیج است، بنابراین هر کس به فراخوان امام پاسخ دهد بسیجی است اما برای عمل کردن به فراخوان امام باید رایحه ای از امام داشته باشیم و تولید علم با عطر اسلامی و عقبه خون شهیدان و با نگاه به فرج امام زمان شکل می‌گیرد.

مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: دلیل اینکه با سرعت و عظمت پیش می رویم همین وجود عطر و رایحه اسلامی در بسیج است و بسیج گره های مختلف را باز می کند.

وی افزود: امیدواریم با تلاش بسیج و کمک این سازمان به مجموعه علم و فناوری کشور روز به روز شاهد پیشرفت و تولید علم بر پایه اسلام باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید