خبر فوری

جزئیات شهادت مامورپلیس راه شهرستان جاسک/شناسایی متهمان ادامه دارد

سرهنگ علی اصغر خرم روی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد حادثه شهادت یکی از ماموران پلیس راه شهرستان جاسک بیان داشت: ساعت 17 و 30 دقیقه روز پنجشنبه دو نفر سوار بر موتور سیکلت در کنار پمپ بنزین نظام پور در فاصله 10کیلومتری شهر جاسک اقدام به تیراندازی به سوی عباس معصومی یکی از ماموران پلیس راه می کنند.

وی افزود: تیراندازی با اسلحه کلاشینکف انجام شد و شدت جراحات وارد موجب شد تا این مامور پلیس راه به شهادت برسد. تحقیقات برای شناسایی افراد مورد نظر در حال انجام است. همچنین سرنخ هایی از این افراد بدست آمده است.

به گفته خرم روی، مأموران پلیس راه میناب – جاسک در حین انجام وظیفه در حال کنترل سرعت خودروهای عبوری بودند که مورد حمله قرار گرفتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید