خبر فوری

«فصل شیدایی» پذیرای مردم هرمزگان در جوار خلیج فارس است+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سال گذشته برای نخستین بار مردم استان هرمزگان در شهر بندرعباس شاهد اجرای کاری فاخر و بزرگ تحت عنوان «فصل شیدایی» بودند و این کار مذهبی و تاریخی ارزشمند هر شب پذیرای بیش از 6 تا 7 هزار نفر از مردم استان بود که اگر به‌صورت کلی در نطر گرفته شود طی 10 شب اجرای این نمایشنامه حدود 70 هزار نفر از مردم سراسر هرمزگان از این کار بزرگ استقبال کردند.

نمایشنامه فصل شیدایی یک سیر تاریخی را از زمان آفرینش و خلقت حضرت آدم روایت می‌کند و در ادامه اجرا به بحث ظهور حضرت مهدی(عج)، جنگ 8 ساله دفاع مقدس، شهدای مدافعین حرم و جریانات انحرافی که در واقع امروز دامن‌گیر اسلام شده است و مرتبأ مسلمانان را تهدید می‌کند اشاره خواهد داشت.

نمایش فصل شیدایی از دوم اسفندماه سال جاری به‌مدت 10 شب در ایام فاطمیه دوم از ساعت 19 در محل بلوار خلیج فارس، ضلع جنوبی فرودگاه بندرعباس، جنب کمپ اسکان خلیج فارس و در کنار ساحل در حال برگزاری است و تاکنون بیش از 12 هزار نفر از مردم هرمزگان و شهر بندرعباس از این کار بزرگ و فاخر دیدن کرده‌اند.

طراح و کارگردان این مجموعه فاخر، سعید اسماعیلی و نویسنده و روایت‌گری آن نیز بر عهده رسالت بوذری است و مجری طرح محمد نیاکان و صدابرداری کار را حمید حسین‌خانی انجام می‌دهد و در این زمینه داوود میرنژاد نیز به عنوان مدیر هماهنگی با این مجموعه بزرگ همکاری دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید