خبر فوری

دولت باید آمریکای بدعهد را رسوا کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از زرند، حجت‎الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با اشاره اینکه روزبه‌روز شاهد کاهش شدید آب‎های زیرزمینی هستیم و هرروز سطح آب پایین‎‎تر می‎رود، اظهار داشت: اسراف آب گناهی بزرگ است و بالاتر از آن سراغ نداریم.

وی بر استفاده بهینه از آب‎‎های موجود تأکید کرد و بیان داشت: همگان باید در راستای اجرای روش‎های نوین کشاورزی اقدام کنند.

ابراهیمی در بخش دیگری تصریح کرد: از شهید دستغیب پرسیدند چرا از امام خمینی (ره) در آثار خود نام می‎برید که ایشان جمله معروفی فرمودند «کسی که از امام اطاعت کند از خدا اطاعت کرده  است»، بنابراین باید مطیع جانشین امام زمان (عج) باشیم.

وی افزود: امروز نیز ما باید تابع ولایت فقیه باشیم و از فرمان‎های ایشان تبعیت کنیم، زیرا مقام معظم رهبری پرچم‌دار حق و حافظ راه و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) است.

ابراهیمی در ادامه به سالگرد برجام اشاره و عنوان کرد: ملت ایران به خوبی فهمیدند که دشمن ما هیچ‎وقت دوست نمی‎شود و آمریکایی‎ها نشان دادند که بدعهد و بی‎تعهد هستند.

امام جمعه زرند ادامه داد: آمریکایی‎ها از همان لحظه اول قول لغو تحریم‎های بانکی و … را دادند اما مقام معظم رهبری بارها فرمودند آنها دشمن و بدعهد هستند.

وی ابراز داشت: بعد از یک سال از جمله تعهداتی که ما دادیم، کاهش 20 هزار سانتریفیوژ به 5 هزار، غنی‌سازی اورانیوم 20 درصد به سه درصد و کاهش 11 هزار کیلوگرم اورانیوم به 200 کیلوگرم، 30 تن آب سنگین داشتیم، اما اکنون قلب راکتور اراک را خارج و پروتکل الحاقی را داوطلبانه اجرا کردیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: محدودیت‎های حساس نیز تا 25 سال باید اجرا کرد تا تحریم برداشته شود اما تحریم‎ها همچنان به قوت خود باقی است و تحریم جدید هم اعمال می‎شود.

وی با اشاره به اینکه همه امور را به برجام سپردیم اما با ابراز تأسف چیزی تغییر نکرد، اذعان داشت: وظیفه دولت این است که آمریکای بدعهد را در دنیا رسوا کند و تکیه به توان داخلی داشته باشد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی روی بیاورد.

ابراهیمی اضافه کرد: از یک طرف حقوق شهروندی را می‎نویسیم و از یک طرف کسی که انتقاد می‎کند با تمسخر دولت مواجه می‎شود اما باید دولتمردان بدانند، کسانی که انتقاد می‎کنند، دوست هستند و دشمن نیستند.

امام جمعه زرند ادامه داد: ما در تاریخ زیاد فریب خوردیم در جنگ صفین به حرف امیرالمؤمنین (ع) گوش نکردند تا اینکه حکومت معاویه پابرجا ماند، اکنون نیز آمریکایی‎ها حتی ذره‎ای خواستار حیات جمهوری اسلامی نیستند.

وی از سکوت مدعیان حقوق بشر در نسل‎کشی مسلمانان در بحرین، یمن و میانمار به شدت انتقاد کرد و گفت: در یمن با آمار سنگینی از بمب‎های خوشه‎ای انگلیس که به سعودی‎ها هدیه داده شده است، هفته‎ای یک‎هزار کودک بی‎گناه از گرسنگی می‎میرد که این به جز 16 هزار کودکی است که مجروح شدند و تنها حامی آنها ایران است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید