خبر فوری

طرح ساماندهی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در البرز آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، مراد مالمیر اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی البرز و قرار گرفتن بر سر راه استان‌های شمالی و خراسان رضوی، غربی و مرکزی کشور و جاذبه‎های بکر گردشگری استان همواره پذیرای مسافران زیادی در همه فصول از جمله در ایام نوروز و تابستان است.

وی ادامه داد: هر ساله در آستانه تعطیلات نوروز و تابستان ستاد اسکان فرهنگیان در استان‌های مختلف کشور از جمله در البرز تشکیل می‌شود تا زمینه خدمات‌رسانی به فرهنگیان فرهیخته در این دو پیک مسافرتی فراهم آید.

این مسؤول با اشاره به اینکه البرز هر ساله پذیرای فرهنگیان در مراکز اقامتی بوده خاطرنشان کرد: به منظور تکریم فرهنگیان و خانواده آنان در ایام مسافرت نوروز 96 طرح ساماندهی اسکان نوروزی در این استان عملیاتی شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه به جایگاه رفیع معلمان در جامعه پرداخت و یادآور شد: در قالب این طرح همه مدارس و مراکز اقامتی ویژه نوروز 95 فرهنگیان بهسازی، مرمت، پاکسازی و بهداشتی می‌شود.

مالمیر گفت: به منظور نظارت مستمر بر روند فعالیت‌های در نظر گرفته شده در قالب ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در البرز، طرح بازدید ضربتی از نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش این استان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته از مراکز اقامتی نوروزی فرهنگیان در شهرستان‌های نظرآباد و فردیس بازدید شد.

به گفته این مسؤول تا کنون سه نشست ستاد اسکان نوروزی در این معاونت تشکیل شده است، تا طبق برنامه کلاس‌های درس و مراکز اقامتی پس از نظافت کامل از نظر بهداشتی و آماده‌سازی مجهز به فرش، موکت، یخچال، وسایل گرمایشی و تلویزیون شوند تا برای استراحت در اختیار فرهنگیان قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: امسال علاوه بر اقداماتی که برای اسکان فرهنگیان پیش‌بینی شده ،یکی از اهداف جدی ما را بهسازی و تجهیز مراکز اسکان فرهنگیان تشکیل می‌دهد تا کلاس‌ها با حداقل امکانات از گردونه اسکان خارج شوند.

مالمیر بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز ناظران این طرح به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز اسکان نوروزی حضور دارند تا به فرهنگیان فرهیخته در استان البرز خدمات مناسب ارائه شود و همچنین نقاط قوت و ضعف این طرح خدماتی – تکریمی شناسایی شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید