گروه معارف: سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان، راه اندازی سامانه طوبی را برای رصد کردن فعالیت مداحان مهم برشمرد و ابراز کرد: در این سامانه علاوه بر مداحان و شعرای آیینی، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی و هیئت های مذهبی نیز ثبت و ساماندهی می‌شود.

رصد فعالیت مداحان با راه‌اندازی سامانه طوبی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در مناسبت های مختلف مذهبی با حضور در مراسم به مدح و ثنای ائمه معصومین (ع) می پردازند و نقش مهمی در اشاعه و تروج فرهنگ اهل بیت(ع) دارند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم ساماندهی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) افزود: ثبت نام و ساماندهی مداحان در سامانه طوبی به صورت هماهنگ با سراسر کشور در هرمزگان، انجام شده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه از ساماندهی ۱۸۰۰ مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در این سامانه خبرداد و تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) از سرمایه های انسانی سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام انصاری راد، راه اندازی سامانه طوبی را برای رصد کردن فعالیت مداحان مهم برشمرد و ابراز کرد: در این سامانه علاوه بر مداحان و شعرای آیینی، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی و هیئت های مذهبی نیز ثبت و ساماندهی می‌شود.

وی با بیان اینکه مداحان و تشکل های دینی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی انجام شده، تاکنون در مرکز شهرستان‌ و دیگر شهرستانها استقبال خوبی از این طرح شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید