خبر فوری

پرداخت 550 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان راه‌اندازی واحدهای کوچک کارآفرینی در بندرلنگه

عبدالزهرا لنگه‌ای امروز در گفت وگو باخبرنگار فارس در بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، از پرداخت تسهیلات به متقاضیان راه‌اندازی واحدهای کوچک کارآفرینی طی 8ماه امسال در بندرلنگه با هدف اشتغالزایی ورفع معظل بیکاری خبر داد.

وی افزود: با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی و حمایت از مشاغل خانگی و کارگاه‌های صنایع دستی این تسهیلات به 50 نفر از واجدین شرایط تا کنون پرداخت شده است.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: این تسهیلات به متقاضیان و هنرجویانی که قصد ایجاد کارگاه‌های کوچک صنایع دستی  در رشته‌های قالی بافی، خیاطی، گلدوزی، گلابتون دوزی و شیرینی پزی برابر با طرح ارائه شده و نظر کارشناسی، کارشناسان این مجموعه از 3 میلیون تا سقف 15 میلیون برای هر واحد در نظر گرفته شد.

لنگه‌ای اضافه کرد: در مرحله اول جمعا 550 میلیون تسهیلات به متقاضیان پرداخت و در مرحله دوم که در 3ماهه پایانی سال آغاز شده مبلغ 300 میلیون تسهیلات آماده پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات تاکنون به 50 درصد از متقاضیان از بخش مرکزی و 50 درصد از متقاضیان روستایی پرداخت شده، یادآور شد: یکی از شرایط پرداخت وام، داشتن گواهی پایان دوره و شرکت در آموزش‌های صنایع دستی از سوی سازمان میراث فرهنگی و بسیج هنرمندان شهرستان بندرلنگه است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید