خبر فوری

مرکز کارآفرینی جامعه زنان شهرستان بندرلنگه افتتاح شد

هرمزبان – مرکز کارآفرینی شماره دو جامعه زنان شهرستان بندرلنگه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس ، مرکز کارآفرینی شماره دو جامعه زنان شهرستان بندرلنگه صبح امروز با حضور مراد زاده فرماندار، سرهنگ تابش جانشین سپاه، فرهمندنیا شهردار، صحرائیان رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، اوژن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضانی رئیس اداره کار، طاهره ساهور مسئول بسیج جامعه زنان این شهرستان در این بندر افتتاح شد.

مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه در حاشیه افتتاح این مرکز با تشکر از  بسیج این شهرستان به جهت راه اندازی این مرکز افزود: مرکز کارآفرینی جامعه زنان در راستای ماموریت خود برای ترویج توسعه پایدار، توان‌افزایی زنان، و رویکردهای جماعت‌محور در توسعه جامعه محلی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به حمایت دولت  از کسب و کار های کوچک و مشاغل خانگی، گفت: از برکات این مرکز  می توان به آموزش  صنایع دستی، صنایع تبدیلی و تزئینی در راستای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارآفرینی نام برد.

رئیس شورای اداری شهرستان بندرلنگه ضمن تقدیر از زحمات جامعه زنان تأکید کرد: در کنار آموزش مشاغل خانگی باید آموزش بازاریابی و فروش محصولات نیز به بانوان داده شود.

وی در پایان به پرداخت تسهیلات خرد و مشاغل خانگی جهت ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۶ و امسال نیز ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات مشاغل خانگی در این شهرستان جذب شده است.

سناء شهابی رئیس خانه تعاونگران غرب هرمزگان بعنوان مسئول این مرکز منصوب شده است و آدرس مرکز کارآفرینی جامعه زنان بندرلنگه در بندرلنگه، خیابان امیر آباد جنب سالن اسدپور روبروی مرکز بهداشت با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۲۴۴۸۴۴ قرار دارد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید