خبر فوری

بایگانی ماهانه: فوریه 2020

وزیر آموزش و پرورش: اگر لازم باشد تعطیلی مدارس استمرار می‌یابد

وقتی توصیه می‌شود از اجتماع دوری شود و بسیاری از اجتماعاتی که برای جامعه ما مهم است تعطیل می‌شود، همه مراکز آموزش غیررسمی هم که مجوز را از ما می‌گیرند باید تعطیلی را اعمال کنند.

ادامه خبر »

برخورد قاطع دستگاه قضایی هرمزگان با محتکران لوازم بهداشتی

هرگونه اطلاعات در زمینه احتکار نیازهای بهداشتی نظیر ماسک و مواد بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهید.

ادامه خبر »

اسکله های گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا نصری بیان داشت: اسکله‌های شیب دراز، کندالو، سهیلی، طبل، گورزین، گوران و لافت در جهت کنترل جمعیت گردشگر و برای جلوگیری از شیوع بیماری تعطیل است. نصری عنوان کرد: مردم می‌توانند با رعایت مراقبت‌های فردی، جلوگیری از شایعات و اجتناب از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی با …

ادامه خبر »

حاجی میرزایی: تعطیلی مدارس تا ۱۵ فرودین یک پیشنهاد است

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در تعطیلات تابع سیاست‌ها و صلاحدیدهای وزارت بهداشت هستیم، اگر وزارت بهداشت تشخیص دهد در منطقه و استانی ضرورت دارد مدارس تعطیل شود حتماً این کار را انجام خواهیم داد.

ادامه خبر »

تکذیب خبر جعلی تعطیلی مدارس هرمزگان تا ۱۵ فروردین ۹۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه رکن‌الدینی صبح امروز، خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز را تکذیب کرد و گفت: تصمیم‌گیری در خصوص این میزان از تعطیلات بلند مدت، تنها از طریق شورای مربوطه در …

ادامه خبر »

کاندیدای پیروز: اطرافیان ما توقع ویژه خواری ندارند

حسین رئیسی منتخب مردم شرق هرمزگان در مجلس یازدهم گفت: اطرافیان ما به هیچ عنوان توقع ویژه خواری ندارند وی تاکید کرد: هدف اولیه ما حل مشکلات عمومی جامعه است و به هیچ وجه مردم را دسته بندی نخواهیم کرد.

ادامه خبر »

برگزاری آزمون شفاهی طرح تشویقی حافظان پنج جزء قرآن کریم در هرمزگان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف هرمزگان از برگزاری برگزاری آزمون شفاهی طرح تشویقی حافظان پنج جزء قرآن کریم اوقاف در هرمزگان در بازه زمانی ۵ تا ۱۶ اسفندماه خبر داد.

ادامه خبر »

دو مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در هرمزگان بستری هستند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پیرو شایعات منتشر شده مبنی بر بستری شدن تعداد زیادی مورد مشکوک در بیمارستانهای شهید محمدی و استان گفت : درحال حاضر فقط دو مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در استان وجود دارد.

ادامه خبر »

نتایج انتخابات هرمزگان ازسوی ستاد انتخابات کشور اعلام می شود

سعید ناجی روز شنبه با قدرانی از حضور حماسی مردم هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مردم هرمزگان با مشارکت بیش از ۶۰۰هزار نفری حدود ۵۲درصد از واجدان شرایط شرکت کردند. برخی سایت ها وشبکه های اجتماعی در هرمزگان شایعه کرده بودند که با توجه به حد نصاب نرسیدن آرای منتخبان مردم استان دراین دوره از انتخابات …

ادامه خبر »

یک ویروس‌شناس: بسیاری از مبتلایان به کرونا بهبود یافته‌اند

یک ویروس‌شناس: بسیاری از مبتلایان به کرونا بهبود یافته‌اند

گروه سلامت خبرگزاری فارس – معصومه اصغری: کرونا وارد کشور شد و حالا هراس از آن به بالا ترین میزان آن در چند هفته گذشته رسیده است.تعداد آدم هایی که در اطراف مان صورتی پوشیده با ماسک دارند بیشتر می شود. افراد با وسواس بیشتری در مراکز عمومی حاضر می شوند و به دنبال راه هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شان …

ادامه خبر »