خبر فوری
هفته بسیج سازندگی در هرمزگان / افتتاح ۲۷۰ طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی

هفته بسیج سازندگی در هرمزگان / افتتاح ۲۷۰ طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی

هفته بسیج سازندگی در هرمزگان / افتتاح ۲۷۰ طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، هفته بسیج سازندگی امسال در استان هرمزگان با افتتاح پروژه‎های گوناگون همراه است.

محمدرضاآران مسئول بسیج سازندگی سپاه امام‎سجاد(ع) هرمزگان گفت:به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۷۲طرح محرومیت‎زدایی واقتصادمقاومتی درهرمزگان به بهره‎برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: برای اجرای ۸۶ طرح محرومیت زدایی ۳۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این طرح‌ها شامل ساخت مسکن‌های مددجویان و نیازمندان، مسجد، زمین ورزشی و آبرسانی به روستا‌ها در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، پارسیان، بشاگرد و سیریک است.

محمدرضا آران افزود: برای اجرای ۱۸۶ طرح اقتصاد مقاومتی هم ۲۶ میلیاردو ۵۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر فراهم شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت:راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه، تجلیل از گروه‌های جهادی برتر، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بسیج سازندگی در میعادگاه نماز جمعه و دانشگاه‌ها و اعزام گروه‌های جهادی در حوزه‌های عمرانی، پزشکی، فرهنگی و آموزشی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

محمدرضا آران با شاره به سیل خوزستان افزود: علاوه بر اعزام گروه‌های جهادی ۱۵ کانتینر مواد غذایی و ۶ کانتینر علوفه دام به شهرستان کارون ارسال شده و کار بازسازی و ساخت منازل آسیب دیده هم توسط گروه‌های جهادی بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید