خبر فوری

تفاهم‌نامه ساخت بیست و نهمین هنرستان جوار صنعت در هرمزگان امضا شد

هرمزبان – تفاهم‌نامه ساخت هنرستان جوار صنعتی پالایش نفت آفتاب میان استاندار هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرعامل پالایشگاه نفت آفتاب امضا و مبادله شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، امروز سه شنبه ۱۹ دی ماه طی مراسمی در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش استان، تفاهم‌نامه ساخت هنرستان‌ جوار صنعت با مشارکت شرکت پالایش نفت آفتاب میان مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش و حامد کاویانی مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب به امضا رسید.

استاندار هرمزگان در این آیین، اظهار داشت: صنایع منافع زیادی برای استان دارند و سهمی ویژه‌ای در میزان اشتغال و همچنین با پرداخت مالیات در آبادانی استان ایفا می‌کنند.

وی افزود: هزینه‌کرد صنایع در حوزه توسعه آموزش‌های مهارت محور بسیار برای استان ارزشمند است چرا که نقش بسزایی در توسعه نیروی انسانی آینده هرمزگان دارد.

دوستی تربیت انسان را از اصلی‌ترین رسالت‌ها برای توفیق هر جامعه‌ای معرفی کرد و با اشاره به در پیش‌بودن سفر رئیس جمهور، گفت: در دومین دور سفر رياست جمهوري به استان، طرح توسعه شرکت پالایش نفت آفتاب و دبیرستان آفتاب (ابن سینای سابق) به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید