خبر فوری

محمد قویدل: امنیت امروز مدیون نگاه بلند و سرفرازانه شهدا است

هرمزبان – محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در ویژه برنامه گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان گفت: امنیت امروز مدیون نگاه بلند و سرفرازانه شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ویژه برنامه گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان با عنوان «صبحگاه مقاومت با شعار رفیق شهیدم» با حضور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی در مدرسه محبوبه دانش ناحیه ۲ بندرعباس برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با گرامی داشتن یاد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان عنوان کرد: خانواده ها که در عین سادگی و صمیمیت در جهت پاسداشت فرهنگ شهید و شهادت در چهارمین سالگرد سردار دل ها بر سر مزار قاسم سلیمانی حضور یافتند اما دشمنان خبیث نظام که چشم توسعه و امنیت ایران سرافراز را نداشتند در یک حرکت ددمنشانه این جنایت خونبار را رقم زدند.

محمد قویدل گفت: اگر امروز در امنیت حضور داریم ناشی از نگاه بلند و سرفرازانه شهدا است. راه شهدایی که در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف حضور داشتند به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی افزود: دانش آموزان با درس خواندن و رعایت مسائل تربیتی و پیروی از زندگینامه شهدا می توانید به درستی آینده نظام و انقلاب را مدیریت کنند و قطعا مدیریت آینده کشور به دستان شما دانش آموزان خواهد بود.

قویدل با اشاره به سخنان امام راحل (ره) خاطر نشان کرد: فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و راه شهیدان کمی از شهادت نیست و در تمامی مدارس یادواره های شهدا را برگزار کنیم و همیشه آنان را یادم کنیم و با روایت صحیح از اتفاقاتی که پیرامونمان رخ می دهد؛ حافظ نظام و انقلاب مان باشیم.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید