خبر فوری

حجت الاسلام عبادی زاده: باید صدای مردم باشیم/نهضت مطالبه جوانان از مسئولین باید زنده باشد

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تمام تلاش خود را برای زنده کردن نهضت مطالبه جوانان از مسئولین را به کار گرفته ام و این عمل را با برگزاری تریبون آزاد دانشجویی از خودم آغاز کردم و بعد از تثبیت آن در مرکز استان،ان عمل را به شهرستان ها نیز خواهم برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در جلسه با قرارگاه جهادی شرق کشور، اظهار کرد: ما یک نهضتی را طبق گفته مقام معظم رهبری در دستور کار خود قرار دادیم که هم در راستای کمک به دولت است و هم اینکه مردم بتوانند به راحتی حرف خود را با دولت و دولتمردان در میان بگذارند؛ با ارتباط  با شهردار و فرماندار و استاندار و هر شخصی که در دولت سمت و مسئولیتی داشته باشد در دایره این نهضت است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای زنده کردن نهضت مطالبه جوانان از مسئولین را به کار گرفته ام و این عمل را با برگزاری تریبون آزاد دانشجویی از خودم آغاز کردم و بعد از تثبیت آن در مرکز استان،ان عمل را به شهرستان ها نیز خواهم برد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: ان شاءالله که همه جوانان ما به خصوص جوانان جهادی ما بتوانند با به دست آوردن منابع مالی و حمایت مسئولین سطح خدمت رسانی خود به مردم را گسترده تر کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ادامه داد: کمیته امداد و سپاه پاسداران نیز می‌توانند به این مسئله ورود کنند و به کمک گروه‌های جهادی بیایند زیرا گروه‌های جهادی یک ظرفیت تمام نشدنی خالص است که باید مورد توجه قرار بگیرد و منابع مالی در اختیارشان قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: اگر گروه‌های جهادی را حمایت نکنیم سرمایه عظیم وجودی آن‌ها را از دست خواهیم داد، همیشه گفته ام اگر گروه‌های جهادی به دیدار من بیایند، بدون هیچ فیلتر و در اولین وقتم با آنها دیدار خواهم کرد، چرا که اگر دنبال آنها نرویم هیچ گاه چنین ظرفیتی را پیدا نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: گروه های جهادی می‌گویند که ما زبان برای گفتن و مطالبه کردن درخواست های خود را داریم اما یک گوش نداریم که حرف های ما را بشنود و درخواست ما را اجابت کند و این جای تاسف دارد؛ من هم صدای مردم هستم و این را بازگو می‌کنم تا گوشی که شنوا باشد این سخنان را دریابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید